Hi allemaal. Mn zoontje is aankomende zaterdag 11 maanden en we hebben besloten dat we voor een 2e willen gaan. Nu geef ik nog borstvoeding en ben ik nog niet ongesteld geweest. Sinds een week had ik wat aparte buikpijn, en gister ineens hele erge waterige afscheiding (heb dit nog nooit gehad), en aparte krampjes in mn buik. Dus ik denk ik koop voor een keer ovu testen. Nu heb ik deze gister en vandaag gedaan De bovenste is van gisteren, onderste dus van vandaag. Komt mn eisprong er aan? Of lopen ze op? Snap der niet zo veel van namelijk!
Bij mij liepen ze altijd op. Als die positief is dan is die echt even donker of zelfs nog donkerder als de controle streep
Deze is zeker weten negatief. Bij mij waren de streepjes altijd zo, waar ik ook in mijn cyclus zat. Voor mn eisprong knalden ze ineens. Zoals deze:
nog lang niet positief. ze hoeven niet op te lopen. ze kunnen zomaar uit het eens knallen Wanneer ze positief lijken te worden zou ik 2x gaan testen
Maar als je nog niet eens ongesteld bent geweest lijkt het me ook weinig zinvol om ovulatietesten te doen. Wie weet komt je cyclus pas over weken of maanden op gang en dan kun je testen tot je een ons weegt... deze streepjes zeggen in ieder geval niets.
Oke meiden bedankt! Dacht ik doe een testje omdat ik me zo apart voel in mn onderbuik ! En mn vriendin deed laatst ovu test en die was negatief dus vond raar dat die streepjes er stonden . Ik heb er mog 4 en die doe ik nog aankomende 4 dagen en dan stop ik er mee en zie ik het allemaal wel hoe het gaat!
Ik had ook gelijk lichte streepjes...(1e dag testen is onderaan btw) Maar Mn piek was toch duidelijk en werd bevestigd met een CB test Succes!
Elke vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Pas dan heb je je LH-PIEK te pakken en pas dan vindt binnen 48 uur je eisprong plaats. Een ovulatietest geeft dus niet de eisprong zelf weer, maar alleen de LH-PIEK. Jouw testen zijn negatief. Het is niet te zeggen wanneer ze positief zal zijn. Dit kan over een paar dagen zijn, maar even goed ook pas over een paar weken zijn. Je streepjes zeggen helemaal niks. Ovulatietesten hoeven absoluut niet op te lopen, maar knallen veelal uit het niks.
Ik zou zeggen zo goed als wel! Ik wist pas dat ie echt positief was als ie weer beduidend lichter werd na een aantal uren of een dag. Maar zou sowieso doortesten en vanavond ook maar alvast gezellig maken
zo ziet tie er opgedroogd uit, heb ook een hele aparte pijn in me onderbuik ! Ik zal vanavond rond elf uur nog testen en dan morgen middag. Bedankt voor de reacties
Jeetje vind het lastig te lezen.. aangezien die van mij ook nooit zo knalden.. Soms was dit bij mij al positief, maar soms ook niet.. Ik zou door testen tot ie negatief is!