Hey allemaal heb net nog een testje gedaan een early willen jullie even meekijken want ik word gek nu
Niet heel zeker...ik voel hem altijd dit keer niet gevoeld...maar heb al 4 jaar een heel regelmatige cyclus..
Oke.. want op je predictor zie ik hem wel, maar als die uit de huls is, en dat is volgens mij niet de bedoeling.. ik zal nog even een paar dagen door testen. Misschien heb je een latere eisprong/innesteling gehad.
In de huls zie ik hem hier wel! Ik zou de predictor niet uit de huls halen. Kan valse streepjes opleveren ..
Als ik de foto inzoom zie ik duidelijk een streepje. Als die uit de huls is niet. Ik zou over 2a3 dagen weer testen met de predictor zodat je een mooie oploop evt kan zien. Als je niet zeker van je ei bent, dan is misschien vast een late innesteling geweest
Ik zie een opgedroogde test met een grijzige streep.... ongeldig voor ons te beoordelen omdat dit ook een indroger kan zijn. De predictor.... had je hem al eerst opengemaakt om te gluren en daarna pas de foto's gemaakt? Of heb je eerst foto 1 gemaakt... toen voor het eerst opengemaakt en foto 2 gemaakt?
test 1 is net 2 minuten oud toen ik de foto heb gemaakt dus indroger kan t niet zijn test predictor heb ik eerst dr foto gemaakt toen uit elkaar gehaald en de 2e foto gemaakt
De 2e foto is ruim een uur na de eerste geplaatst. Ik ga er vanuit dat je de foto dus ook toen pas hebt gemaakt (ook omdat de strip wat geler is dan op foto 1). Op foto 1 zie ik niks en op foto 2 iets grijzig.
Over de eerste test sluit ik me bij @RoGiJuLi aan,ik zie ook een opgedroogde test. Op de predictor zie ik iets grijzigs... Misschien een late eisprong en dus nog voor je nod?Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen als je dan niet ongesteld bent.Succes