Fijn zo'n verhaal met goede afloop! Dat helpt weer even hier verder ook geen bloed te bekennen gelukkig
Ik ben als persoon vrij nuchter, dus hou met alles rekening. Bij mijn zoontje ben ik toen ook een week terug gezet met de 1e echo ik dacht 7wkn te zijn maar terug naar 6wkn dus dat zegt niet zoveel. Het is nu een heerlijk gezond mannetje van bijna 2 jaar. Ik wacht donderdag even af voordat we uitbundig zijn ook ivm mk vorige maand, maar mijn gevoel zit goed . Testen blijven knallen en geen kramp of bloeding te bekennen.
Bij mij was met 5 weken ook al een ringetje te zien. Ik hoop voor je dat donderdag alles goed is! Lief bedoeld dat er gezegd wordt dat je zo’n knaltest, iemand zich niet voor kan stellen dat het niet goed is, maar dat zegt niet alles. Ik had dat bij mijn bbz’en ook. Maar om dat soort conclusies te trekken, dat het een bbz of mk zou zijn, is het nog heel vroeg, dus voor nu duim ik voor een mooie echo dinderdag!
Zoals ik al eerder aangaf ben ik vrij nuchter dus ik hou overal rekening mee. Aangezien ik volgens berekening vorige week pas 5 weken zou zijn achteraf leek het haar vrij logisch dat er nog niets te zien was. Maar zoals ik zeg, ik wacht donderdag even af. Ik ben er op dit moment vrij rustig onder, maar met zulke reacties word dat toch weer anders. Nog een aantal dagen tot donderdag en dan weten we meer, tot dan is alles mogelijk .
De kans is gewoon het grootst dat het wel goed zit en het inderdaad nog te vroeg was. Dus inderdaad voorlopig gewoon nuchter blijven!
Nog een paar dagen! Jouw gevoel zegt dat het goed zit en dat zegt zo veel! Ik doe even mee met je glas-half-vol!
Oke hier even een update: vandaag wat bruinverlies gehad met afvegen. Meteen de vk gebeld en mocht langskomen. Ze kon op dit moment een holte zien in de baarmoeder, een vooruitgang met vorige week dus waar er toen niets te zien was. Bruinverlies was even gestopt vanmiddag en gaat nu over in roze, ze kon ook zien in de baarmoeder dat er nog bloed zat. Ze kon nu dus nog niet zeggen of het mis ging of dat dit gewoon een bloeding is. Maar ook volgens haar was er was het dus wel positief dat er nu wel iets te zien was. Maandag mag ik weer terug komen, dus tot die tijd is het nogsteeds spannend en onduidelijk.. overigens zat de holte vrij hoog in de baarmoeder en het bloed lager, nou zegt dit natuurlijk vrij weinig. We wachten maar weer af
Mijn testen sprongen eruit met mijn partiële mola zwangerschap die knalde al voor de 4 weken en elke dag ging ik van 1-2 naar 2-3 en toen naar 3+ op de cb digitaal. Maar echt een knallende test zegt niks. Hoever zou je nu zwanger zijn?
Oh ik zie het al. Maar met termijn van 6 weken hoort er echt al iets te zitten in die holte! Een lege holte is niet positief
Klopt dat de testen niks zeggen inderdaad. Maar ik heb vorige maand een miskraam gehad en daardoor is mijn cyclus niet helemaal duidelijk. Omdat er vorige week niets te zien was, en nu een holte denken ze dat ik nog erg vroeg was/ben. Hoe ver precies komen we niet helemaal uit. Ik weet dat er met 6 weken iets hoort te zitten in die holte, maar de vk vorige week dacht dat ik deze week op 6 weken zou zitten en de vk vandaag dacht dat ik nu pas op 5 weken zou zitten gezien de datum van de testen en de echo. Het was dus al een vooruitgang van niets naar een holte . Gezien we echt niet weten waar ik ongeveer zit blijft het spannend hoe het zich gaat ontwikkelen en wachten we weer af.
Dat snap ik maar je hebt begin mei al positief getest toch? Meende rond 8 mei? Dan zou je nu minimaal 6 weken moeten zijn! Ik hoop echt op positief bericht sterkte met afwachten
Thanks! Jup, het blijft een vaag verhaal.. daarom kom ik er zelf ook niet uit. We wachten maandag maar weer af.
Dat is niet correct. Ik had een echo met exact 6 weken. De vruchtzak was leeg en meette op 5 weken. 1 week later mocht ik terug en toen zat er een vruchtzak, met dooierzak, vruchtje met kloppend hartje en het vruchtje was netjes 7 weken oud gemeten
En klopte de testen dan? Want zij heeft 8 mei al positief getest dat is al bijna 3 weken geleden. Het is zeer uitzonderlijk hoor je hoort normaal met 6 weken echt wel wat te zien
Ivf dus de termijn klopte 100% En de test op 8 mei was zeer licht. Eerder rond 7-8 dpo. Dan zou ze op 14-15 mei 4 weken geweest zijn en gisteren dus nog geen 6 weken
Misschien moet je even lezen voordat je commentaar levert. Ik zei, dat ik me niet kan voorstellen dat er dan niets te zien zou zijn. Dus of het wel of niet goed zit, dat heb je mij niet zien schrijven. En daarbij, mag ik ts gewoon eens een hart onder de riem steken? Wat een gezeik iedere keer zeg... @TS ik lees net je update, wat een onzekerheid allemaal meis! Goed dat je er nuchter in staat en dat je je van alle mogelijke opties bewust bent. Ik hoop enorm voor je dat het een goede afloop mag hebben en dat het bloedverlies niks naars te betekenen heeft!
Zij heeft een naam, het lichaam doet niet altijd precies wat wij willen. Dus het kan wel eens zijn dat een eisprong later is of dat een innesteling langer duurt. Ik denk niet dat wij via hier een verklaring kunnen vinden voor wat er in mijn buik gebeurd. Hoe je het ook wendt of keert, ik moet afwachten. Dat een holte met 6 weken niet leeg hoort te zijn kan, maar zoals je leest heeft @RoGiJuLi zoiets mee gemaakt. Dit zal ze niet uit haar duim zuigen. Zoals eerder aangegeven weten we dus helemaal niet hoe ver ik ben, en welke kant het op gaat. De vk had er namelijk ook geen verklaring voor en ook niet voor de testen. Het enige dat we weten is dat er iets gaande is
Volgens mij hoeft dat niet zo te zijn. Toen ik zwanger was en een afspraak met de gyn wou maken voor 6 weken was dat heel lastig omdat ze zeiden dat er met 6 weken lang niet altijd wat te zien was.