Hoe zit dit..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Masky, May 24, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Masky

Masky Actief lid

Apr 11, 2018
    486
    253
    63
    Female
    Ik hoef niet te googlen om te weten wat het inhoud, en ik vergelijk jouw eigen situatie ook zeker niet met de mijne ;). Ik heb het meer over de ervaringen die jij deelt van bijv. Je schoonzus of verhalen die je gelezen hebt. En ik heb niet meer getest.

2. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

Mar 4, 2015
    2,054
    955
    113
    Nogmaals, lief bedoeld, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het niet goed zit met een knaltest, ik heb het namelijk 4x zelf meegemaakt.

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Prima mamavand om realistisch te zijn. Jouw mening mag gehoord worden en wordt ook gewaardeerd als ik het zo lees. Maar volgens mij is het duidelijk nu. Jij hoopt dat het goed gaat, maar hebt er een hard hoofd in. Klaar. Het is voor TS niet leuk als iemand haar glas-half-vol constant een glas-half-(of bijna helemaal-)leeg blijft noemen. Laten we mee positief denken tot we meer weten maandag! :thumup:

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

Mar 4, 2015
    2,054
    955
    113
    Dit is dan inderdaad wel heeeel uitzonderlijk, want over het algemeen gaat een hartje pas rond 6 weken kloppen. Uit interesse, ben je ook redelijk vroeg bevallen?

Masky likes this.
  5. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    7/8 is mss wel erg vroeg maar ja hoe zeker kan je zijn van je eisprong (althans dat geldt voor de meeste vrouwen). Ik voel men ei groeien, springen en heb napijn zo erg dat het voor mij bijna een ‘marteling’ werd om te vrijen voor, tijdens / na men eisprong (maar er zit dan ook weer vanalles niet goed daarbinnen bij me). Geen ovutesten nodig hier en op 8 dpo mijn eeste zeer lichte positieve test, denk dat die tege 11 dpo geen tuur meer was en echt duidelijker werd en echt knallen deed die op 15 dpo. Op 11 dpo een bloedonderzoek en had toen een hcg waarde van 44.

@Masky hebben ze je hcg waardes in het bloed nog nagekeken? Ik duim voor je dat het allemaal goed komt er wordt idd gezegd het kan alle kanten uit maar dat kan helaas heel de zwangerschap lang. Je zal er nooit 100% gerust in kunnen zijn die 9 maanden lang. (Ik spreek uit ervaring :) ) In mijn nod groepje waren er ook 2 dames met een gelijkaardig verhaal, eerst niets te zien, bloeding, dan wel iets te zien maar geen hartje en echt hevig bloeden,.. Bij beide dames kwam het goed en zijn nog steeds heerlijk zwanger ;)
    Ik hoop voor jou hetzelfde!! ❤️

6. Masky

Masky Actief lid

Apr 11, 2018
    486
    253
    63
    Female
    Dankjewel voor je lieve berichtje! Ik heb niet laten prikken voor hcg, ik hoop ook dat het goed komt. Maar je weet inderdaad nooit hoe het loopt.. mijn vriend vroeg ook aan mij toen ik zwanger was van mijn zoontje: wanneer vind jij het safe (de zwangerschap) toen zei ik inderdaad ook meteen: als ik ons kindje in mijn armen heb. En zo is het vaak ook echt, de zorgen beginnen zodra je zwanger bent.

7. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

Mar 30, 2018
    1,807
    1,786
    113
    Female
    @Masky, heel veel succes maandag, kom maar op met die mooie roze wolk!:thumup:

Masky likes this.
  8. mxm

mxm Fanatiek lid

Mar 28, 2018
    2,906
    2,400
    113
    Female
    @Masky Heel veel succes maandag hoor!

Masky likes this.
  9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik ben alle keren ingeleid dus geen idee hoe lang ze anders waren blijven zitten.
    Bij Mn oudste zoontje had ik een scheur in de vliezen door een auto ongeluk en een gbs bacterie. Met 36.1
    Bij Mn middelste zoontje vroegtijdig weeen en ontsluiting dus na 13 weken plat was ik er wel klaar mee en is hij op verzoek ingeleid met 37,5
    En de jongste op verzoek ingeleid vanwege het niet halen van het zkh omdat ik heel snel beval. Met 37,2
    Ik ben bij de eerste vanaf eerste wee/vliezen breken in 3,01 bevallen
    Tweede in 51 min
    En de laatste in 40 min.
    Dus ik red anders het zkh niet maar ik mag om medische reden absoluut niet thuis bevallen!

Jiseb likes this.
  10. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Oef wat word ik fel van de reacties van mamavand.. Maar goed dat ter zijde.

Ik wist bij 2 zwangerschappen ook niet hoever ik zwanger was. Ik heb bij de 2de zwangerschap ook mooi oplopend en knallend getest. Dus meteen vk gebeld. Mocht meteen voor een echo komen. Niks te zien met de inwendige echo, alleen verdikt bmslijmvlies. Ik bleek toen bijna 6 weken te zijn. (Teruhgerekend vanaf de termijnecho). Nou ik heb nu een zoon van 25 maanden 16 kg en 1 meter. Hij werd met 39w geboren met 4705gr. :)

Sterkte met wachten!♡

Masky likes this.
  11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Succes vandaag ik hoop dat alles goed is ! Laat je het weten?

Masky likes this.
  12. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Succes met de echo, hopelijk pakt het positief uit

Masky likes this.
  13. Masky

Masky Actief lid

Apr 11, 2018
    486
    253
    63
    Female
    Lief dat je er aan denkt, ik plaats vanmiddag de uitslag nog even! :)

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik weet hoe killing dat wachten is! Dus natuurlijk denk ik aan jou. Sterkte ik hoop echt dat alles goed is en er vanmiddag meer duidelijkheid is

Masky likes this.
  15. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    Je kan (hoe ondraaglijk je pijn ook is) niet zeggen dat, dat wellicht je eisprong is geweest. Dat is gewoon onmogelijk. Ik zie zoveel dames die beweren 'eipijn' te hebben en daarmee hun ovulatie vaststellen. Als het zo makkelijk was geweest.. zolang je geen ovulatie testen hebt gebruikt of temperatuurmethode kan je nooit met zekerheid zeggen dat je ei geweest is. Ik heb elke cyclus pijn. Op verschillende dagen. Zo ook vorig cyclus. Precies met dag 12 felle steken en kon niet bukken. Je zou zeggen "eipijn' maar ik had wel pas week later een positieve ovu test en later een eisprong want ik temp en gebruik ovu testen die precies met de eisprong over elkaar kwamen. Als ik op die pijn zou afgaan..

Just saying.

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    @Masky veel succes vandaag!!

Masky likes this.
  17. mxm

mxm Fanatiek lid

Mar 28, 2018
    2,906
    2,400
    113
    Female
    Hoelaat heb je de echo? Ik duim voor je!

Masky likes this.
  18. Masky

Masky Actief lid

Apr 11, 2018
    486
    253
    63
    Female
    Thanks dames, net terug. Op de echo was de zelfde holte te zien, ze had het vergelijkings materiaal van vorige week niet bij de hand. Dus we weten nog niet of die groter is geworden. Ik vloei nogsteeds flink dus ga er zelf ook aan de hand van de echo vanuit uit dat het niet goed is. Er zou onderhand wel iets te zien moeten zijn. Over 2 weken 18 juni mag ik weer terug. Dan gaan ze kijken hoe het er dan uit ziet.
    Ze zei zelf dat het nogsteeds kon dat het vroeg was, en dat er over 2 weken wel iets te zien was. Maar daar ga ik zelf echt niet vanuit.

Nogsteeds zo onduidelijk als de pest dus.

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ahh wat rot nog onduidelijkheid!
    Idd met een positieve test op 8 mei zou ik er niet vanuit gaan dat het goed is. Ik hoop dat je snel verdere duidelijkheid hebt! Sterkte

20. Masky

Masky Actief lid

Apr 11, 2018
    486
    253
    63
    Female
    Houd ik ook rekening mee inderdaad. Thanks.

Share This Page