Daar zou ik niet aan betalen. Dan had de moeder van het vriendinnetje maar geen nagellak moeten geven
Ik zou het gewoon zeggend tegen die moeder wat er is gebeurd. Dan is het aan die moeder wat ze er mee wilt doen. overigens zou ik er zelf niks mee doen als ik die moeder was. Kan gebeuren.
Dat heb je ook weer gelijk in. Ik denk voor beide partijen een gevalletje, kan gebeuren, we gaan weer verder met ons leven En ts ik ben heel blij voor je dat de nagellak weer uit de vloer is. Ik heb ook een houten vloer en wat een hoofdpijn kan je daarvan krijgen.
Ja onder jouw toezicht gebeurd dus zou netjes zijn als je in ieder geval aan zou bieden te vergoeden. Ik zou het niet aannemen maar een ander misschien wel.
Ik zou er vooral niet blij mee zijn dat m'n dochter heeft gespeeld met chemische spul. En ik word er ook nooit zo blij van als ze mijn kind met niet-uitwasbare spullen hebben laten spelen. Heb ik ook een keertje gehad, had overal niet uitwasbare stift op haar trui. Maar ik zou niet om een vergoeding gaan vragen iig, ik zou het wel waarderen als het wordt aangeboden, maar ik zou het wel afslaan.
Als het mijn dochter was, zou ik jouw vloer vervelender vinden. Die dingen gebeuren, vlekje meer of minder... daarom koop ik amper nog merk kleding voor ze.
O ja? Als ik heel eerlijk ben dan kan ik zo niet achter jouw denkwijze staan Niet persoonlijk naar jou toe hoor; dat gaat te ver. Maar ik kan me hier echt niet druk om maken. Geldt het voor jou, dat je het zo denkt, alleen voor die nagellak of ook als ze was uitgegleden met de schommel en er een gat in haar legging (bijvoorbeeld) zat?
Ik vind sommige reacties ook wat ver gaan.. het zijn kinderen, ongelukjes kunnen gebeuren. Als ouder zou ik er niet eens iets achter zoeken, noch bij me opkomen om te denken: waarom geeft ze die kinderen giftige nagellak. Als ze het nou opgedronken had.. ja dat zou ik een ander verhaal vinden. Fijn dat ze er in ieder geval geen probleem van maakte!
Dit inderdaad. Beetje raar dat die moeder de vloer zou moeten vergoeden terwijl TS zelf nagellak geeft. Als ik mijn dochter en haar vriendinnetje met lucifers en benzine laat spelen ga ik vervolgens ook niet mauwen als vriendin van dochter mijn huis in de brand steekt.
Ik ga hier even op reageren, omdat ik net zo over de situatie denk als degene waarop je reageerde (weet even de naam niet uit mn hoofd). Ondanks niet al te dure kleren, want daar heb ik inmiddels wel mee geleerd, krijgen ze het hier voor elkaar om er na 1-2x dragen een gat of beschadiging op te hebben. En ja; daar baal ik van ja. Daar ben ik gewoon heel eerlijk in. Noem me een zeikerd, want ergens weet ik dondersgoed dat het kinderen zijn en hey die moeten juist lekker kunnen ravotten. Volledig eens. Maar komop... mag die legging/broek/rol nu eens langer dan 1/2x overleven zonder gat oid? . Dus is eerder een frustratiepuntje van mij hoor haha. Volledig bewust van. Probeer dat dus ook los te laten. Enige waar ik echt nog amused van was, was de nieuwe winterjas. Die was behoorlijk duur (want daar bespaar ik dus niet op, die moet gewoon goed zijn). En daar zat na 1x dragen een grote winkelhaak in. Toen moest ik wel even slikken...
Daarbij geeft TS (als ze het al zelf gegeven heeft) de nagellak aan kinderen van 7 jaar. Ik neem tenminste aan dat vriendinnetje van dochter ook die leeftijd heeft van dochter. Als het nou kinderen van 3 waren geweest, had ik het weer een ander verhaal gevonden denk ik.
Ik heb geen dochters, geen ervaring met nagellak. Is dat echt iets waar meisjes van die leeftijd mee spelen? Om mee te knutselen of lakken ze echt zelf hun nageltjes? Ik zou wel aanbieden om te vergoeden. Als moeder zou ik een vergoeding afslaan en er zeker niet zelf om vragen. Maar, heel eerlijk, ik baal er wel van als m'n kinderen van een speelafspraak komen met niet-uitwasbare stift of verf ofzoiets op een mooi shirt. Andere kinderen krijgen hier ook een oud shirt aan als dat nodig is. Grasvlekken of een gat door het buiten spelen vind ik van een andere orde. Dat gebeurt en ben ik als volleerd voetbalmoeder ook wel gewend.
mijn dochter is 4 en al haar vriendinnetjes spelen met nagellak. Mijn dochter zelf ook, ook met kinder make-up. Maar ik heb wel een echte tuthola hoor
Ooohhh echt? Ik ben weer even zo blij met mijn 3 mannen Maar ik hou dan ook helemaal niet van dat getut, ook niet bij mezelf
Haha, ik ben daar ook helemaal niet van. Maar mijn ene dochter vond als jong meisje make-up en nagellak al interessant. Maar ik had dus geen zin in al die rommel. Dus heb ik haar gezegd dat ze daar ouder voor moest zijn. Ze zal een jaar of 12/14 zijn geweest voor ze het had. En nog presteerde ze het regelmatig om vlekken ermee te maken: in beddengoed, wit vest. Etc. En heel d bovenverdieping stinkt verschrikkelijk als ze weer eens haar nagels mooi heeft lakken
ik zou het zelf niet erg vinden maar goed ik vind het dan ook prima dat mijn dochter met nagellak wat probeert ik kan me voorstellen dat anderen het wel vervelend vinden dus ik zou het wel aanbieden'om te vergoeden. aangezien het om een wibra rokje gaat kost het je misschien nog geen tien euro. dat zou het me wel waard zijn om een goede relatie te behouden.
Dat mag dat je niet achter mijn denkwijze staat, zoveel mensen zoveel meningen. Ik gaf ook aan dat ik niet van nagellak hou en het rot spul vind. Ook dat is mijn mening, prima dat anderen daar anders over denken. Een gaatje in een legging zou ik inderdaad anders vinden. Maar nogmaals zou ik van die nagellak ook niks zeggen en het geen ramp vinden.