Hoe zit dit?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Babywens, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Op zondag de 24ste had ik een positieve ovu test, net zoals op maandag.
    Ik heb zondag avond een scherpe pijn gevoeld in mijn bm regio. W.s. eisprong. Gezien het temperaturen klopte dit. FF gaf aan op dag 9 mijn eisprong.

Maar, nu vulde ik vanmorgen mijn temp in en nu schuift FF de eisprong naar dag 10! Als ik naar het kaartje kijk dan heb ik na de 9e pas de temp verhoging, op dag 10 was hij n.l. al gestegen. Als ik naar de temp kijk dan heb ik toch op de 9e mijn ei gehad of zie ik dat verkeerd?

Is dit verklaarbaar? Mijn kaartje staat in het album...het gaat om Februari!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je test op maandag ook nog echt positief was, dan kan je ei niet op zondag zijn gesprongen, de hormonen LH nemen namelijk af na de piek die net voor je ei plaats vind.

3. Maar dan heb je het aan het hele tempen dus geen sodemieter. Dat klopt dan toch ook niet? Er staat overal dat je temp omhoog gaat NA je ei...
    Bij mij is die na zondag omhoog gegaan. De ovu test was volgens mij zondag het donkerste.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja maar hij gaat daarna ook weer omhoog, die ene verhoging hoeft nog niks te zeggen.
    Het gaat eigenlijk om 3 dagen hogere temp dan de 6 dagen voor het kruis.

Onthou dat Ff ook maar gewoon een computer is.

5. Dat snap ik ja. ;)
    Maar mijn temp is toch 3 dagen aan een stuk hoger geweest? Want FF gaf eerst aan op dag 9 het ei....dus daarna 3 dagen hogere temp.
    Welk gedeelte snap ik niet? :cry:

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja maar hij neemt die 2 dagen posi test ook mee in de berekening.
    Verwijder anders eens die 2 testen.

7. Dan haalt hij het complete kruis weg. Zet ik de test bij dag 9 dan geeft hij het ei op dag 9 aan. Ga het eens proberen met dag 10.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    waren ze beide echt hetzelfde positief?

9. Ik vindt dat moeilijk in te schatten, beide waren niet dikker of donkerder dat de controle lijn, maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad.
    Als ik alle testen verwijder op FF dan geeft ie eens gestippeld rood kruis op dag 9.
    Voor mijn gevoel was de test zondag het donkerste.
    Ga nu trouwens starten met de Persona, kijken of dat beter klopt. Die ovu testen van Matcare vindt ik te onduidelijk.

Deel Deze Pagina