Tip: heb de dag ervoor een klein boeketje laten maken met rozen en wat kleine bloemetjes. Zelf wat lint gekocht en om de steel gedaan de volgende dag. Was een heel leuk boeketje geworden voor .... 8 euro!!! Niemand zag het ervan af.
Bedankt voor alle reacties! Zit het toch een stuk 'persoonlijker' in elkaar dan ik dacht, geen standaard volgorde dus . Vind het wel nog even lastig wie wel uit te nodigen en waarbij, maar dat komt tegen die tijd wel. Moradora, bedankt voor je berichtje! We wachten nog op een reactie van een locatie, zodra er vragen komen weet ik je te vinden. Heel lief van je!
Wij hadden ook onderscheid tussen daggasten en overige gasten, daarvoor hebben we ook twee verschillende kaarten verstuurd, met andere tekst erop. De ceremonie stond op beide, zeg maar als mededeling (vrijblijvend voor wie dat wil bijwonen) en op de ene kaart stond dan dat men werd verwacht om die en die tijd bij het gemeentehuis (voor de daggasten) en op de andere kaart dat men vanaf 20.30 uur bij de feestlocatie werd verwacht. Bijna iedereen was ook bij de ceremonie en in de kerk aanwezig, maar alleen de daggasten gingen dan mee eten en de rest kwam later. Verder heeft mijn man mij ook opgehaald thuis en zijn we samen voor de fotoshoot gegaan en toen samen in de auto naar het gemeentehuis.
ik zou denk ik in dit geval iedereen bij de ceremonie en de receptie aanwezig laten zijn. en eventueel bij het aansnijden van de bruidstaart. en dan daarna met een select groepje (de daggasten) naar het huis van je ouders gaan voor het diner en feest