Hoe zit/hangt jullie kindje in de wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LvB, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Klopt,die heb ik er ook afgehaald omdat ze vies waren van de liga hihi, maar eenmaal eraf heb ik ze eigenlijk nooit meer erop gezet, vind ze veel te groot voor dat lijfje.

Vind het trouwens wel stom dat dat van die knoppen om het zitje te verkleinen of te vergroten niet duidelijker wordt uitgelegd, volgens mij hebben heel veel mutsy gebruikers namelijk deze klachten!! Maar goed, de knoppen zijn ontdekt en mijn zoon zit weer prinsheerlijk in zijn mutsy!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Hier een bugaboo en ik heb er geenlast van. Wel hadden we dat mevrouw in de eetstoel ging hangen. Ik deed aan beide kanten een opgerolde handdoek naast haar en dan bleef ze goed zitten.

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik heb net de fysiotherapeute thuis gehad en dit probleem ook aangehaald. Onze zoon is nu 4 maanden maar groot en past bijna niet meer in de wagenbak. Hij moet dus gaan zitten. Onze wagen kan bijna helemaal plat. En dan een stukje proefrijden en kijken of hij goed blijft liggen en niet wegzakt en zijn hoofd nog tamelijk goed recht kan houden. Eventueel zijn er nog verkleiners te koop en deze kosten volgens haar (van het merkloze "merk" niet meer dan 10 euro.

Deel Deze Pagina