QUOTE=Lousaa;18859457]Bij missed abortions vergelijkbare klachten gehad als bij mijn goede zwangerschappen. Laat je trouwens ook niks aanpraten door mensen die zeggen dat je gevoel je wel vertelt of het goed zit of niet: dat kun je wetenschappelijk gezien niet aanvoelen en die mensen hebben last van 'achteraf heb je makkelijk praten'. Het is gewoon afwachten. Statistisch gezien is de kans een op zeven a acht dat een zwangerschap mis loopt. Schatten ze. Dus meer kans dat het goed gaat.[/QUOTE] Ik heb het gevoeld hoor en niet alleen achteraf. Mijn omgeving kan bevestigen dat ik op het moment dat het hartje ongeveer gestopt was in tranen was omdat ik gewoon voelde dat het mis was. Ze kunnen zo veel zeggen, ik ben normaal heel nuchter en ken vele andere nuchtere hollanders die hetzelfde zeggen, je voelt het aan. Nee niet altijd, maar de een staat net even beter in "verbinding" met haar lijf als de ander. Beetje delegerend om dan te zeggen dat iemand zoals ik haar iets aanpraat! Het was een hele heftige en emotionele gebeurtenis die ik en alleen ik heb door moeten maken en niemand die mij gaat zeggen dat ik makkelijk praten heb achteraf! En aan die statistieken heb je ook geen hol, het gebeurd of het gebeurd niet. 50/50 dus.