Goedemiddag dames Ik heb een vraag ik weet ondertussen wel zeker dat ik vanaf vanmorgen me slijmprop in delen ben het verliezen. Nu merk ik wel dat ik wat misselijk ben en me buik wat harder is het doet niet echt pijn alleen als de kleine erg druk wordt in de buik Is het nu dan eindelijk het beginnen? Hoelang na het verliezen van de slijmprop zijn jullie bevallen?
Het kan nu beginnen, maar het kan ook nog niks betekenen... Schiet lekker op he Ik had binnen 12 uur na het verliezen van de slijmprop, m'n zoontje in m'n armen.
Ja vind het zo moeilijk heb geen makkelijke zwangerschap gehad dus ik hoop stiekem echt erg dat het nu doorzet en begint
Bij mij braken nog geen 5 minuten na het verliezen van de slijmprop mijn vliezen. Maar zoals de anderen al zeggen het hoeft totaal niets te betekenen. Hoop voor jou dat het wel wat betekend en de bevalling snel begint!
Bij 34 weken verloren, lag toen al in het ziekenhuis. Bloedverlies ontsluiting en weeen en mevrouw bleef tot 38 weken zitten
Ik verloor hem overdag en 's avonds braken toen mijn vliezen! Maar wat hier al gezegd wordt, het kan ook nog dagen/weken duren
Dan hoop ik en duim ik erop dat het bij mij ook vanavond of vannacht begint haha zul je zien dat het bij mij nog even duurt
Ik verloor 's ochtends de slijmprop en 's avonds was mijn dochter er. Hoop voor jou dat het snel gaat beginnen!
2 uur na het verliezen van mijn slijmprop braken mijn vliezen en begonnen ook direct de weeën. Maar ik was toen al wel 41 weken.
Bij mij zat er 8 dagen tussen het verliezen van de slijmprop en het breken van me vliezen. Ben die zelfde dag wel bevallen via een (vervroegde) geplande keizersnede.
Ik verloor op donderdag om 14.00u de slijmprop. 'S nachts om 00.00u begonnen de eerste weeën en om 5.20u op vrijdagochtend was onze dochter er.
Ik verloor hem met 38 weken en mijn zoontje werd pas met 41 weken geboren... Hoop dat het voor jou sneller gaat!
spannend he! Ik ben gistermiddag mijn slijmprop verloren! Gisteravond wat oefenweeën gehad maar verder niks. Vandaag ook niks. Ben benieuwd!