misschien zwanger en sporten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suus1982, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    lieve mensen,

Ik zit in een dilemma. Ik ben een fanatiek turnster met een kinderwens! Nu is mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie doen in mijn geval?
    Ik ik nu te wachten op mijn NOD en er zou dus een klein kansje zijn dat ik nu al zwanger ben. Echter moet ik wel 2x per week trainen en 13 dec. staat mijn eerste wedstrijd al voor de deur. Op de vereniging weet natuurlijk niemand dat wij bezig zijn voor een hummeltje...

Wat nu?!

liefs Suuskebab

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Gewoon doorgaan.... sporten is sowieso goed... alleen als je 'echt' zwanger bent, dan zou ik wat minder uurtjes sporten

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Bedankt,
    dat dacht ik inderdaad zelf ook al wel.

Het enige probleem is dat het niet zonder risico's is, vooral de brug (daar hang knal je soms vrij hard met je buik tegenaan), vandaar dat ik dit topic maar even geopend had!

Groetjes!

4. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ken je geen andere turnsters die zwanger zijn of moeder zijn... Misschien kun je hun advies vragen... Kijk hard met je buik ergens op landen zal echt niet goed zijn, weet niet of het kwaad kan...

5. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    of misschien dat een van de meiden hier ook fanatiek turnt ;)

6. Que

Que Niet meer actief

Ik weet niet of het mogelijk is maar probeer anders die oefeningen tijdelijk te mijden. Je kan over 6 dagen testen zie ik. Dus mijdt die oefeningen waarbij je het risico loopt om hard op je buik te belanden.

Succes!

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    nee helaas,

Ik ben een oude rot in het vak, hahah! Er is 1 iemand die al twee kinderen heeft, maar die is jaren gestopt geweest en de rest is jeugd..

Ach, we zien wel! ik doe het gewoon een beetje rustig aan en 13-12 als ik de wedstrijd heb, is mijn nod al geweest, dus als ik dan niet zwanger ben, hoef ik nergens op te letten. En anders ga ik hem gewoon afzeggen denk ik...

Ik hoop dan toch stiekem dat ik hem moet afbellen, hahah!

Bedankt en succes!

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    pff, ik zie dat jij nog 11 dagen te wachten hebt... Dat duurt ook nog lang!

Maarja ooit komt de dag!

:D :D :D

Voor ons allemaaaaaal! Joepie!

9. Que

Que Niet meer actief

Ik hoop het ook ja. De moed zak me onderhand wel in de schoenen. Ben nu in ronde 8. Duimen voor ons allemaal!

Maar heb je nog nergens last van waarvan je kan zeggen dat je misschien zwanger bent!

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goh, dan heb jij het duimen veel harder nodig dan ik... ik ben nog maar een beginner!

Ik heb heeelemaaaal nergens last van! dus ik denk ook dat het gewoon ronde 2 word. Het zou ook niet helemaal logisch zijn om in ronde 1 raak te schieten, maarja, toch lees je het regelmatig.. het enige wat ik voel zijn mijn borsten sinds gisteren, maar dat is niet erger als wanneer ik ongi moet worden. en vorige week had ik zere tepels, maar die zijn weer over..

Dus niks anders dan wachten maar...

11. Que

Que Niet meer actief

Spannend hoor. Jij kan gelukkig eerder testen dan mij!
    Laat het wel even weten. Ben erg benieuwd. Je kan trouwens wel al testen met het naald en draad heb je dat al geprobeerd...... Staat hier ook bij het forum.
    Ik zou zwanger moeten zijn....... Heb het alleen wel gedaan met mijn ketting.

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ja ik heb er wel wat van gezien ja, maar ik weet niet of dat wel zo heeel veeel geluk brengt. Ik las net bij iemand 4 pendels nov meisje en ze is toch ongi geworden...

Ik hou het maar gewoon op het HCG-testje!

Succes met wachten! en ik zal duimen, duimen, duimen voor je!

Liefs suuskebab

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als je zwanger bent, dan zit je kleintje op dat moment nog goed verborgen achter je schaambeen. Je kan dan ook gewoon nog doorgaan met turnen. Pas als de kleine boven het schaambot groeit dan is het tijd om op de letten.

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    de eerste 12 weken zit je baarmoeder veilig en wel achter je schaambot, geen probleem dyus om lekker verder te turnen

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    allemaal bedankt voor jullie reacties!

Ik blijf ook gewoon lekker trainen hoor, ik weet natuurlijk nog niet eens of er een ieniemienie klein hummeltje zit, maar voor de zekerheid wilde ik het toch ff checken!

Thanks! :D

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    En hoe zit het met andere sporten? Wanneer moet je gaan oppassen?
    Ik doe aan Kick & Fun (kickboksen, maar dan tegen een kickbag), en das best heftig vind ik. Vraag me wel eens af hoe lang ik daar mee door zou kunnen gaan als het eenmaal zover is...? Weet iemand dit?

Deel Deze Pagina