Hoe zit het met bezoekjes aan het consultatiebureau?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara80, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara80

sara80 Actief lid

14 feb 2008
    125
    0
    0
    Moet je hier vrij voor opnemen (onbetaald) of heb je recht op doorbetaald verlof hiervoor? Bezoekjes aan de gynaecoloog/verloskundige zijn wel doorbetaald verlof....

Hoop dat jullie kunnen helpen.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

mmm. goeie vraag. Ik denk dat de meeste werkgevers er niet zo moeilijk over zullen doen maar volgens mij kan je het formeel niet vergelijken met doktersbezoek. Het CB is vrijwillig maar ik denk dat het gebruikelijk is om dit in de baas z'n tijd te mogen doen wanneer je geen andere gelegenheid hebt (dit geldt ook voor dokter en tandarts bezoek)

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Werk je full time? Alle bezoekjes naar het CB maar ook andere zaken regel ik gewoon in de 2 dagen in de week dat ik niet werk. Ik werk maar 3 dagen en vind het eigenlijk ook een beetje ongepast, maar ook niet handig om in mijn werktijd afspraken te hebben met het CB.

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben hier 1 vaste dag op de vrijdag dat we naar het cb moeten veel zijn vrijdags vrij

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik moet hier eventueel vrij voor nemen, verlof is voor noodsituaties (bij ons). Ik mag de uren wel compenseren door op andere dagen meer te werken.

Deel Deze Pagina