hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen ik ben Donna 18jaar oud. Ik wil heel graag meer weten over zwanger worden. Me vriend en ik zijn al een tijdje bezig. Ik ben al 4maanden gestopt met de pil. 4aug was ik het meest vruchtbaar we hebben toen ook flink geklust. 5aug de eisprong. Ik heb veel rare dingen gevoelt en hevige steken. Die klachten zijn niet opgehouden zelfs vandaag niet. Ik heb er geen pijn van maar het voelt zo raar. En soms heb ik van die steken dat ik bijna niet meer kan lopen maar die had ik meer op 5aug. Vandaag heb ik me innestel en ook vandaag heb ik zulke steken en rond me borsten een raar gevoel en gevoelige tepels. Ik ben niet misselijk. In de nacht heb ik van die stroom schokjes in mn buik zo voelt het ''klinkt misshien raar maar ik weet het anders niet te beschrijven'' Ik heb ook dunne vloed redelijk veel. Het is heel licht en doorzichtig. Ben ik al lang genoeg gestopt met de pil? En heb ik op tijd geklust? Veel liefs Donna
hoi je kunt vanaf dat je stopt met de pil zwanger raken dus... ik hoop voor je dat het raak is nog even wachten en je weet het succes
Weten jullie misshien wat die steekjes zijn? Ik heb ze al vanaf 5aug tot vandaag ze gaan van links naar rechts onder in me buik net naast me zij? Veel liefs Donna
Hallo,, Ik heb een paar vraagjes: Weet iemand wat die steekjes en krampjes zijn in je zij en in je onderbuik? en een trek gevoel in je rug? Ik verlies veel doorzichtig vloedt. Gisteren met plassen zag ik een '' soort vliesje wit vloedt tussen me plas? en even later leek het wat meer roze. ik heb ook last van trekkingen in me borsten en dan soms weer net iets boven me navel. Zijn dat goeie tekens? Ik hoop dat jullie antwoorden voor me hebben. Veel liefs Donna