haha en wat we nu hebben hadden ze vroeger niet wat we tegenwoordig kunnen konden ze vroeger niet wat we nu aan info rijker zijn was vroeger niet en zo kunnen we doorgaan loeki2 vraag je vk maar hoe en wat misschien dat je lijstje krijgt met wat wel goed niet goed wel mag niet mag heb je voor je zelf duidlijkheid succes gr maria
ook weer helemaal mee eens mark en maria... Ik geloof dat we toch happy mogen zijn dat we nu leven...en niet vroeger... En ach t een en ander laten voor een grotere kans op een snellere zwangerschap en een voorspoedige zwangerschap...is een kleine moeite... Op t roken na..maar daar zeggen we maar niks meer over
je zou er niet over praten Ninetje whahaha en ik zei dat ik niet zag staan waar jij niet over wilde praten ik rook al 3 jaar niet meer drink geen alcohol enige uhm wel koffie al is dat de laatste dagen ook zwaar verminderd voorteken we zullen het wel zien
jeeeeeeees m&m, Wanneer willen jullie gaan testen?? Moet nu toch kunnen?? Hou het niet zo spannend!! hihi
ik hou de spanning erin hihihi ik wil als er nog niet zijn een 2 testen halen en weekend of maandag testen heb ik net metmannetje overlegd
ze zijn er wel hoor maar voel opzich wel goed mag niet klagen al ben tegen het eind van de dag gewoon moe en als ik dan in bed ga liggen kan ik niet slapen heb de hele dag trek dus eet bewust dan een boterham en druk in onderbuik en veel wc heb abonement hihi opzich allemaal goede tekens maar ja we wachten nog minimaal 3 dagen
is nog maar 2 dagen wachten dan test in huis halen weer 2 dagen wachten hihi komt goed beetje spanning in het leven is goed maar denk dat het zondag word want dan is mannetje ook de hele dag thuis
ja psies en hoop positief zo ja dan is het feest hihi jip en janneke champange zaterdag gaat vriendin van ons een rode kitten ophalen hij is dan 10 weken en hij ziet er zooooooo lief uit he hihi