Daar kan én mag het CB niet op testen. Wel kunnen ze het in je dossier zetten ( maar goed als je een poepie laat zetten ze dat er al in )
Ach welnee. Gewoon niet melden. Dan vragen ze er ook niet naar. CB heeft hier echt niets over te zeggen, niemand niet.
Dit werd mij al geboden toen ik vertelde dat ik gescheiden ouders had ( zo te lezen ben ik blij dat ik er niet meer kom )
dat is onzin. stevig ouderschap houdt niet meer in dat de verpleegkundige vaker langs komt. niet om te controleren maar puur om te kijken hoe het gaat en of je ergens ondersteuning bij kunt gebruiken. door dat programma krijgen ze het namelijk via de gemeente vergoed/betaald
Ik denk dat je zelf heel goed kunt aanvoelen of je dit kan doen of niet. Alleen denk ik dat je er rekening mee moet houden dat je een poos niet geblowd hebt en dat dus anders kan reageren dan je voor heen deed (ik was iemand die de mannen onder tafel dronk maar na mijn zwangerschap kan ik dat niet meer). En daarnaast weet ik niet hoe het zit met borstvoeding. Het komt natuurlijk in je bloed dus weet niet of dat effect heeft op je kindje. XXXX
Nou het is echt niet zo dat ik van plan ben om te blowen bij het bijzijn van het kind, laat staan als ik alleen met der ben. Er zal ten aller tijde een nuchter persoon zijn en ik bedoel meer van stel nou dat de papa thuis is en voor de zorgt en ik wil even buiten eentje roken of dat gewoon kan of dat je dan per direct zo op je vingers getikt word. Ik ben blij dat ik gestopt ben, en ik wil ook zeker geen blowende moeder worden die het elke dag doet ik heb namelijk altijd geblowd zoals 1x per maand en soms 3 maanden niet.. het is niet regelmatig gebruik waar ik het over heb. Maar omdat ik de hele zwangerschap al zin heb erin, deels door mn omgeving en de stress erbij maar ik heb nog steeds geen joint aangeraakt en ben ik ook echt niet van plan.. Ga me dochter niet met iets lastigs vallen waar ze zelf geen invloed op heb. Daarnaast - er zijn inderdaad vrouwen die niet zwanger kunnen worden en ik ben het er ook mee eens dat ik dan niet perse heilig hoef te leven. (dat betekent niet dat ik het niet erg vind voor de vrouwen die moeite hebben - vind ik namelijk wel. Maar ik kan niet met iedereen rekening houden) Ik doe alles zo'n beetje wat goed is - ik ben gestopt met roken,drinken en blowen en alle 3 valt me zwaar maar ik ben nog echt geen slechte moeder als ik straks na de zwangerschap even zeg van nou ik vind wel dat ik een sigaretje bijvoorbeeld heb verdiend. Ik ga ook zeker me best doen om alles vol te blijven houden Drinken deed ik toch al niet vaak, zoals verjaardag en nou zo nu en dan een keer in de maand.. In iedere geval bedankt iedereen voor jullie berichtjes en ik hoop zelf ook dat ik tegen die tijd er helemaal geestelijk er ook van af ben. (dat ik geen enkel behoefte of zin er meer in heb)