Hoe zit het met de mannen !!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Angelaa, Jul 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelaa

Angelaa Actief lid

Jun 20, 2006
    337
    32
    28
    Ik vroeg mezelf iets af:

Ik zit nu in ronde 3 voor ons eerste wonder en ik merk dat ik er veel meer mee bezig ben als mijn vriend. Hij heeft graag dingen in de hand en aangezien hij niet weet wat er op hem af komt met een kleintje kan ik er nog niet zo goed met hem over praten. Omdat hij het eng vind denk ik, maar hij vind het wel heel leuk, maar laat niet zo veel los.
    Vraagt wel af en toe: Doen je tieten al zeer :oops:
    Ik denk wel dat als het eenmaal zover is, ik geen beter vriend kan hebben, want hij is heel lief en verantwoordelijk.
    Ik vroeg me dus af hoe jullie mannetjes omgaan met een aankomende zwangerschap.

Liefs Angelaa

2. maloeke

maloeke Actief lid

Jun 2, 2006
    291
    0
    0
    haha die van mij vind het klussen helemaal geweldig maar is nog niet echt bezig daarmee!kan wel merken dat ie het heel graag wil maar hij is wat geslotener dan dat ik ben daarover.Af en toe dan komt er van zijn kant wel een opmerking(zoals nu niet met vakantie en misschien wel volgend jaar met zijn drieeen)en daaraan merk ik dat ie er wel mee bezig is maar gewoon niet te veel druk erop wil hebben!!!

liefs maloeke

3. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    mijn mannetje zei er ook eigenlijk niks over
    vond het wel prima en zeialtijd we zien wel wanneer het zo ver is
    nu ik zwanger ben ishet eigenlijk nog steeds een beetje het zelfde
    hij is heel erg blij hoor maar beseft het eigenlijk niet zo(ik ook nog steeds niet)

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Die van mij zegt niet veel. Wel dat hij heeeeeel graag een beebje wil, maar met betrekking tot temperaturen, ovutestjes ed sta ik er alleen voor :)

5. sassa23

sassa23 Lid

Jul 7, 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Nou toen ik zwanger was was mijn vriend in het begin heel behulpzaam e.d. maar dat werd naar mate wel wat minder toen hij door kreeg dat ik nog een hoop zelf kon doen!

Ik heb hem een boekje gegeven toen ik een paar maandjes zwanger was, ik geloof dat hij: help, ik word vader heet en hij is te koop bij de prenatal!

Mijn vriend zegt dat ie veel aan het boekje heeft gehad omdat hij nu echt begreep wat er gebeurde in het lichaam van zijn vriendin, en wat die hormonen waren!

Dus mijn tip, geef hem dat boek!!

6. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    die van mij zegt er ook veel minder over, het klussen vind ie top en als ik het erover heb dan luitert ie en praat ie mee, maar echt zomaar uit zich zelf er over beginnen is maar heeeeeel af en toe, maar ja wij merken natuurlijk van alles in ons lijf en hun helemaal niet...

liefs

7. sjaak

sjaak Actief lid

Apr 10, 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hihi

Is dat dat boekje van Kluun? Dat is een leuk boek ;)

Die van mij begint het steeds spannender te vinden: hij vraagt ondertussen ieder ochtend hoe het staat met het ei en de strepen. En als ik :evil: :evil: zou worden wij het dan gewoon volgende maand weer gaan proberen om zwanger te worden....

Hij vindt het wel leuk. Alleen tijdens de rust van Nederland-Portugal vond hij het klussen toch wel wat minder romantisch - ik trouwens ook :oops: ;) . Maar ja, een ei is een ei, toch dames??

8. Angelaa

Angelaa Actief lid

Jun 20, 2006
    337
    32
    28
    Dat is waar, wij (meiden) zijn er lichamelijk veel mee bezig en ik ben blij om te lezen dat meer meiden dit herkennen. Ik werd er bijna al onzeker van of hij het wel net zo graag wilt als ik, omdat ik van mening ben dat je er met z'n 2-en 100% achter moet staan.

9. Angelaa

Angelaa Actief lid

Jun 20, 2006
    337
    32
    28
    Hoi Sjaak,

Leuk dat je geklust heb tijdens het WK, kreeg ik niet voor elkaar, haha. Maar ik zie dat je 2 dagen overtijd bent heb je al getest?

10. sjaak

sjaak Actief lid

Apr 10, 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Ja, ik denk ook dat wij hier meer mee bezig zijn. Maar wij hebben dan ook de hormonen en al onze PMS/ongi-klachten. Maar juist door die hormonen wil je zo graag die bevestiging van je mannetje, toch?
    ;) Blijft moeilijk....

11. sjaak

sjaak Actief lid

Apr 10, 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Ja vanochtend (had braaf het weekend niet getest :), hele overwinning) maar met Etos-test: deze was negatief (vaag blauw vlak, scheel gekeken en toch geen streep na 10 min).

Heb nog 2 testen (CB-digitaal) liggen en deze wil ik bewaren (als het lukt):
    - een voor komende woensdagochtend (was vorige maand 4 dagen overtijd voordat :evil: :evil: kwamen)
    - en een voor woensdag 19/7 (mogelijk toch mijn ei later gehad, had 4 juli voor 2e keer een positieve ovulatietest dan zou mijn NOD 18 juli zijn) zodat ik weet of ik aan de champagne mag (ga dan trouwen)

12. sassa23

sassa23 Lid

Jul 7, 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Daarom is dat boek zo goed!!! Hihihi...

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi,

Mijn mannetje vind het klussen ook geweldig, maar laat er zelf verder niets over los. Ook toen ik een MK gehad had was hij nuchter en liet toen ook weinig los....
    Maar hij vind het wel allemaal leuk en spannend volgens mij...maar hij zal er niet mee zitten als we nog langer om de dag moeten klussen voordat het raak is hihihihihhi

14. Angelaa

Angelaa Actief lid

Jun 20, 2006
    337
    32
    28
    Spannend Sjaak, ik duim voor je enne laat het
    weten, liefs

15. sjaak

sjaak Actief lid

Apr 10, 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Ja, lang leve het boek

@sassa: wanneer heb jij het je mannetje gegeven?

16. sassa23

sassa23 Lid

Jul 7, 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    @ sjaak: ik was volgens mij een maand of 4 zwanger, en werd knettergek van hem en zijn opmerkingen (hormonen he?!) en vond dat hij er geen bal van snapte, dus toen ben ik opzoek gegaan naar zo'n soort boek en vond hem bij de prenatal!

17. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Mijn mannetje is er ook heel druk mee. En leeft erg mee.. hij denkt telkens dat ik zwanger ben haha..

18. faith82

faith82 Actief lid

Jun 5, 2006
    367
    0
    0
    haha wat herkenbaar allemaal!!! Mijn kereltje zegt ook niet zoveel.."hij ziet wel wanneer het zover is" , maar daarentegen heeft ie wel al namen voor jongen/meisje verzonnen en glundert ie wel van oor tot oor als ik er over begin, alleen uit zichzelf zegt ie er niks over.. nou ja, geeft niet. ik vind het ook wel genoeg als ie zegt dat ie dolgraag een kleintje wil.. tis in ieder geval welkom....

Liefs Faith

19. Carvi

Carvi Lid

Jul 10, 2006
    38
    0
    0
    Mijn vriend is er zelf toch ook wel heel erg mee bezig.... Hij is zelfs degene die bij ons begon over stoppen met de pil.

Pas toen hij er over begon, heb ik de dingen allemaal toch eens serieus op een rijtje gezet. En na 2 maanden gestopt met de pil, omdat ik het eigenlijk toch ook wel erg graag wil.

Maar iedere keer als ik een aantal dagen over tijd ben, dan merk je toch bij ons allebei de spanning..... het zal toch niet...... maar ja tot nu toe toch iedere keer de teleurstelling :(

20. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    me vriend zegt er nooit zo veel over,is er ook minder mee bezig dan ik.
    baalt wel als ik weer ongi ben geworden dat wel.
    hij was tenslotte de gene die me pil in de prullenbak gooide , van mij had het wel eerder gemogen maar hij was er toen nog niet aan toe zeg maar

Share This Page