Hoe zit het met de mannen !!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelaa, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    He Carvi,

Ik zie dat je 7 dagen overtijd bent...... heb je al getest of nog niet..... ben erg benieuwd. Ik duim in ieder geval voor je! ;)

2. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Mijn man zegt er niet zoveel over, maar soms ineens heeft ie van die vattende opmerkingen...

Vlak na het klussen zeggen dat ie het speciaal voor mij 3 dagen heeft opgespaard om ze de beste zwemmers te krijgen, omdat hij weet dat ik dan m'n ei zou moeten hebben! De schat!

3. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    @Sjaak, thanx voor het duimen in ieder geval!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb nog niet getest, wacht het nog heel eventjes af, omdat ik nogal last heb van mijn buikje...... de afgelopen maanden heb ik al een aantal keer getest omdat ik een aantal dagen te laat was, maarre iedere keer weer de :evil: teleurstelling, dus ik wacht nog ff een paar daagjes af, mocht het zo zijn, laat ik het gelijk weten!!!!! ;)

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mijn vriend is er ook niet zo mee bezig, hij weet niks over mn cyclus, eisprong e.d. Wist ook niet dat er vrouwen temperatuurde, vroeg toen wel geinteresseerd waarom dat dan precies was. Toen ik eenmaal zwanger was van mn dochter was hij wel heel bezorgd en behulpzaam en hij is een super lieve papa voor ons bijna 4 jarige dochter, dus als de mannen er niet zo mee bezig zijn wil dat echt niet zeggen dat ze het niet willen of er niet helemaal achter staan, ze beleven zulke dingen vaak gewoon anders dan vrouwen. En wij hebben natuurlijk al die hormonen die meespelen :)

5. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Mijn man was er altijd erg mee bezig en ik verwacht strakjes ook weer. Alleen bij hem is het op een andere manier dan wij vrouwen dat meestal doen. Hij zal er bijvoorbeeld nauwelijks over praten, maar weet wel precies wanneer het moment is om te klussen, en dan stuurt ie daar op aan. Tuurlijk niet alleen omdat het moet hoor ;)
    Vind het ook wel eens jammer dat hij zo weinig praat, maar als ik erom vraag komt er meer uit dan ik had verwacht en blijkt hij er meer mee bezig dan je aan hem ziet...

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja ja en let op !! dan is het zover en dan weten zij zich geen raad.. hihi
    volgens mij komt dat bij de meeste mannen pas als je buik dikker wordt...... meiden succes allemaal!!

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

:rolleyes: heel herkenbaar meiden. Mijn vriend was er verstandelijk wel mee bezig hoor. Hij bekeek de zwangere vrouwen van boven tot onder en riep dan...."jij wordt straks veeeeel mooier zwanger schat..."Maar erover praten, nee dat deed hij niet. Ik zoek me suf op het net over alles wat maar met babys te maken heeft. Hij werd dan ietwat bezorgd of ik niet een beetje geobsedeerd raakte. Maar ik wil me gewoon inlezen in wat er allemaal in je lijf gebeurd etc.... Nu ben ik dan eindelijk zwanger en en is hij suuuuper lief (kust de beeb welterusten en goedemorgen en zoo) zorgt voor mijn vitamientjes en hij kan niet wachten om met mij naar babywinkels te gaan. Voor de mannen is het begrip hormonen een vaag iets, ik neem het hem niet kwalijk hoor, vind het zelf al een lastig iets... :) :) Maar als ik last heb van de hormoontjes kijk ik gewoon een beetje zielig en krijg ik weer de nodige knuffels en kusjes..l; :D :rolleyes:

8. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Mijn vriend is in het begin wel geschrokken.
    Hij is iemand van plannen en alles van te voren weten.
    Toch na een dag al werd hij razend enthousiast.
    Hij maakt nu al buikfoto's (niet dat je iets ziet maar ach.. ;) )
    Elke dag is het 'zijn taak' om mijn buik in te smeren.
    Dat eist hij 'want jij bent al de hele dag bij de baby'
    hahaha...
    Ik vind het wel leuk,grote mond maar o-zo'n klein hartje 8)

Hij kan alleen wel heel erg op de feiten vooruit lopen.
    Zo heeft hij al bijna bedacht naar welke school het kind moet haha...
    Nouja,we zijn gewoon beiden erg enthousiast!

9. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Ik ben zo blij met de vele reacties, zo zie je maar weer dat het waar is:
    MANNEN KOMEN VAN MARS EN VROUWEN VAN VENUS, HAHA.

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Poeh...fijn dat dat zo herkenbaar is. Mijn man is ook niet zo´n spreker en al helemaal niet over dit onderwerp...Merk wel dat het zeker wat met hem doet. Hij baalt net als ik ontzettend dat we zo lang moeten wachten. Zegt dat niet vaak uit zichzelf, maar dit blijkt wel uit antwoorden als ik `weer`ongi ben geworden.
    Ik hoop zo dat het ons snel gegund is...Mijn man is echt geweldig met kinderen. Alle kinderen uit de straat zijn gek op ´m.
    Ook die weinig sprekende mannen zitten er echt wel mee, maar uiten dat gewoon net ff wat minder dan wij hormoonbommen...

11. simalex

simalex Bekend lid

Bij ons is het ook zo dat ik er meer mee bezig ben als mijn man. Ik zit op dit forum sinds ik gestopt ben met de pil, hij vond dat echt maar flauwekul, maar ja, als ik ergens 'mee bezig ben' wil ik gewoon alles erover lezen eigenlijk.
    Nu ben ik 5 dagen overtijd en steeds misselijk, zere borsten, veel plassen, duizelig, moe, enz. Afgelopen weekend onderweg naar een terrasje, wilde ik eigenlijk een heerlijk wit wijntje bestellen en hij gelijk, "Zou je dat nou wel doen schat?". Eum oja... das inderdaad niet handig... :oops:
    En gisteren kreeg ik een mailtje van Sonja, dat de pendel zei dat ik zwanger was. Dus hij zei niks maar kon aan hem merken dat het wel een beetje leeft. Betrapte hem gister op het ikvader-forum ;)
    We gaan morgenochtend samen een testje halen en dan maar afwachten!!

Groetjes Simone

12. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Veel succes Siamlex, ik hoop voor jullie dat het positief is, laat het ons weten.

13. Beesje

Beesje Lid

5 jul 2006
    33
    0
    0
    hoi, ik kon mijn mannetje afgelopen weekend wel doodkussen.. bij wijze van dan hè? We waren op een feestje en er werd verteld dat er weer eens iemand zwanger was... hij weet dat ik daar de laatste tijd gemengde gevoelens bij heb en zei dat hij nu voor het eerst ook een beetje jaloezie voelde.. hij wil net zo graag een kindje als ik en dat is natuurlijk ook de bedoeling. Hij vraagt ook wel eens: wanneer kunnen we weer voor 'bartje' oefenen??? lief he?

x

Deel Deze Pagina