hallo allemaal eergisteren ben ik naar de verloskundige geweest ik ging er blij naar toe mar kwam er verdrietig van terug op het scherm zag ik me kindje niet meer bewegen en het hartje klopte niet meer ik was 10 weken zwanger het is al de 2e keer dat het mis is gegaan de eerste keer kreeg ik gewoon bloedverlies nu gebeurt er nix ik ben zo bang van wat er komen gaat ik kan wachten tot het er vanzelf afkomt en anders moet ik naar het ziekenhuis ik hoop zo dat het vanzelf gaat en ik niet naar het ziekenhuis moet ik hoop dat het ook snel gebeurt want het is echt moeilijk om te weten dat je babytje dood in je buik zit nu heb k een beetje een rare vraag mischien mar als je zwanger bent gaat je baarmoeder mond toch meer naar binnen nu ging ik voelen en is ie weer meer naar voren gekomen ik voelde ook dat het een beetje openstaat nou wil ik vragen aan jullie of iemand mischien weet dat dat een teken is dat het niet lang meer gaat duren voordat ik een miskraam ga krijgen of wil dit nix zeggen? dat ik mischien toch nog naar het ziekenhuis moet om het weg te laten halen? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes mandy
Hoi Mandy, Je hebt deze vraag ook bij de verloskundige gesteld. Mirjam heeft antwoord gegeven, dubbel posten is niet toegestaan, daarom doe ik deze dicht. Succes iniedergeval Elvira moderator