Hoi Iedereen, Asier is nu 2 maanden en heeft koorts. Ik ben zelf afgelopen week ziek geweest en was er al bang voor. Ik had een darm virus denk ik en ben nu bang dat hij hetzelfde heeft. Hij heeft 38,3 graden koorts. ik heb hem net een homeopatische zetpil gegeven, maar voel me zo rot nu hij zich niet lekker voelt. Ik begon al me vermoedes te krijgen toen mijn veelvraat aan een borst genoeg bleek te hebben en later het flesje dat ik van nr.2 had afgekolft ookal niet leeg dronk. Hij is wat jengelig. Niet brullen maar een beetje huilen en veel slapen. Hij lijkt ook wat darm probleempjes te hebben net als ik had. Wat raden jullie aan? Meteen naar de dokter of nog even afwachten? Het is zijn eerste keer ziek, dus ik vind het erg moeilijk. Heelveel liefs, Helene
Ja, de meningen verschillen daar over. Mijn ha wil kindjes onder de 3 maanden met koorts altijd even zien en ik zou dan ook even bellen. Aan de andere kant is de koort nog niet zo hoog en zou je het nog even aan kunnen zien, maar bellen kan altijd, ook voor informatie, je hoeft niet altijd meteen langs te komen.
Bij twijfel gewoon even bellen met de huisartsenpost! Beter 1x teveel, als te weinig toch. Wij zijn toevallig vanmorgen ook even daar langs geweest met Tim.... Beterschap met je kleine man in ieder geval
Ik zou even de HAP bellen ivm koorts! Heb dit ook gehad toen mijn dochter 2 maanden oud was... We zijn 2x naar huis gestuurd maar de 3e keer is ze met spoed opgenomen! Ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen (was trouwens gewoon een virus) dus ik zou echt even bellen voor alle zekerheid!
Zijn koorts is omhoog gegaan het is nu bijna 39, dus nu gaan we toch maar gewoon. Ik herken me kleintje niet zo Voel me echt rot, arm mannetje. Zo stil en slaaperig en huilerig, maar niet echt huilen :S Heel erg bedankt Knuffel
sterkte en beterschap! en inderdaad gaan, koorts bij een klein kindje onder de 3 maanden is niet echt goed! knuffel voor jou !!!
Het wordt al gezegt, maar bij baby's onder de 3 maanden met koorts moet je altijd even bellen met de H.A. Baby's van die leeftijd horen geen koorts te hebben. Je spreekt trouwens van koorts met een temp vanaf 38.5
ik begin nu wel te strssen. ik zit hier alleen met asier op schoot te wachten tot me vriend thuis komt
Ah das wel vervelend als je zo zit te wachten zeg! Heb je wel al gebeld? Laat je aub niet afschepen he... Het feit dat hij zo stil is etc is ook niet goed... Veel sterkte en beterschap!