Airtrack de moeite waard?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Ukkie1, 19 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hi! Mijn 6 jarige vriend barst van de energie. Met mooi weer zit hij uren op de trampoline maar nu het nat is, maar ook in de koude maanden, is dat niet altijd een optie. Is een airtrack leuk? Ze zijn vrij prijzig vandaar dat ik t even vraag. Welke maat is minimaal nodig? Kan de kat of hond er een keer op lopen of istie dan lek?

Dank!

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Ik vind hem het geld waard. Het is alleen niet te vergelijken met een trampoline, het is echt iets waar je 'andere dingen op kunt', zeg maar. Wij hebben er één van drie meter en 20 cm dik (de meeste zijn 10, volgens mij), dat vind ik qua lengte wel minimaal als je er radslagen ed op wil doen. Het is vrij dik materiaal, een huisdier kan er best een keer overheen lopen, maar als ze er echt aan krabbelen of op bijten oid, dan gaat hij natuurlijk wel lek. Hier lag hij om die reden in de slaapkamer van onze dochter (met de deur dicht ;)).

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier 1 van 3m lang en 10 cm dik. Word veel gebruikt. Veel profijt van. Dus ik zeg doen.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Fijn om al wat positieve reacties te lezen, ik zit er aan te denken om er een voor de jongste aan te schaffen.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Zeker een aanrader. Maar wat eerder ook gezegd is, het is wel wat anders dan een trampoline. Salto op de trampoline wil niet zeggen dat je dat ook op de airtrack kan! Dus wel even goed aftasten eerst.
    Maar verder een prima ding om lekker op te springen, rollen, kunstjes, spelen, etc

Ukkie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina