......die de kinderkleding van de HEMA dus vaak 10x niks vind? Toevallig kwam in het topic over Wibra/Zeeman kleding als kado geven, naar voren dat iemand dan liever iets van de HEMA geeft... En zo lees ik vaak dat mensen graag bij de HEMA shoppen Naar aanleiding daarvan loop ik toch wel regelmatig naar binnen, maar kom altijd alleen met sokken, ondergoed en 2 rookworsten weer buiten..Ik vind de kleding dus echt helemaal niet leuk. Voor jongens saai, voor meiden veel te ver gezochte combinaties qua kleuren. Ik loop dan dus liever de Wibra of Zeeman binnen Maargoed, persoonlijke smaak natuurlijk. Maar ben gewoon benieuwd of ik hier alleen in ben
pyamas en de blousjes van hema vind ik altijd leuk maar voor de rest ook niets hoor vaak zitten er van die vage opdrukken op de shirts..
Ik vind het heel wisselend, de ene keer zie ik allemaal leuke shirtjes en jurkjes voor meisjes en dan maanden weer niks. Voor jongentjes let ik er niet op. Meestal haal ik er alleen de basic dingen omdat een hoop ook snel uitverkocht is maar mijn zusje werkt naast haar opleiding voor in de hema en als er dan eens leuke dingen binnenkomen legt ze dat snel voor me weg en dan kan ik even komen kijken. Eens in de zoveel maanden ben ik dus helemaal blij met de hema om vervolgens weer maanden zuchtend door de kledingrekken te lopen
Wisselt heel erg of er wat voor de kinderen bij zit. Zelf wel eens een blouse maar slaag daar niet vaak. Ondergoed is wel goed.
Ik houd ook wel van felle kleuren hoor, maar hun fantasie qua kleuren slaat vaak wel een beetje door.. Hun basic shirtjes zijn trouwens wel super! Voor meiden dan, die voor de jongens zijn veel te wijd
Je bent niet de enige. Koop nooit iets bij de hema. laast wel een paar handschoenen gekocht voor bijna 10 euro. Ik was op de fiets naar het werk en werd nog al koud en had niks bij me. Dus ff snel naar binnen en die dingen gekocht. Ze zijn alleen wel na 2 weken kapot gegaan Dus ik ben weer ff klaar met de Hema.
Ik vind alleen de pyjama's en rompers fijn! Oh en de hydrofielen.. Voor de rest heb ik ook niets van de Hema voor Mira.
Ik heb ook nauweliks wat van hema hoor! Wibra en Zeeman koop ik nooit trouwens. hema: slaapzakken, maillots, muts/want/sjaal en beddengoed. Dat is wat ik er haal. Heel soms een jurkje ofzo voor mijn dochter, maar dat gebeurt niet vaak. Heb deze winter 1 jurkje en 1 shirtje van hema gehad voor haar.
De basiadingen koop ik er altijd, shirtjes, ja ook witte en grijze bijv. De jurkjes enzo zijn vaak zo schreeuwerig! Vestjes voor meiden zijn wel vaak erg leuk, vorig jaar zomer twee leuke tricot rokjes. En die badpakjes, om op te vreten! Ook maillots en sokken zijn ok. Ik kom er regelmatig maar soms zijn ze aan de dure kant ja voor wat je hebt.
Ik ben 1 van die moeders die altijd erg veel kleding bij de hema koopt. Meestal wel in de uitverkoop, want anders vind ik de kleding nog wel erg prijzig. (ik koop eigenlijk alleen maar in de uitverkoop ook bij andere winkels, wat ik niet in de uitverkoop kan vinden koop ik later wel voor de volle mep) Ik koop ook altijd kleding vooruit. Ik heb nu al winterjassen liggen voor volgend jaar voor de kinderen en ook al kleding in een maat groter. Op die manier hoef ik als ze er aan toe zijn alleen aan te vullen en kost het me niet een heel maandsalaris. Ik vind de kwaliteit van de hema gewoon erg goed, de kleding blijft goed in model en de kleuren blijven lang mooi. De shirtjes zijn van een soepele stof en de opdrukken blijven goed zitten.
Het wisselt heel erg, vind ik. De ene collectie vind ik superleuk, de andere helemaal niets. Broeken van de Hema zitten vaak wel heel mooi. Ik wacht meestal op de uitverkoop en ga dan kijken of er wat tussen zit maar er ligt hier behoorlijk veel Hema in de kasten.
ik vind het ook 3x niks die hema....... pyama's wil nog weleens... en die strech truitjes voor 5 euro..... sokken haal ik altijd bij de wibra.... en veel van cakewalk..... dus nee je bent niet de enige... de kleding is veel te oubollig vind ik en kwa pasvorm ook niet al te best....
Whahaha ik kom alleen met die rookworsten naar buiten Nee kleren koop ik niet bij de hema behalve als het afgeprijsd is en echt naar mijn smaak. Anders niet.
Vind de hema wel leuk, voor eerste zoon daar veel gekocht, al valt het de laatste tijd toch ook wel wat tegen. Het is idd niet meer zo goedkoop dus ik ga gewoon naar de H&M