test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missisangel, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missisangel

3 nov 2007
    52
    0
    0
    huisvrouw
    stadskanaal
    hallo
    ik heb een test gedaan maar die gaf negatief aan ben al wel zo misselijk en savonds harde buik,en vannacht heb ik een beetje bloedverlies gehad maar volgende week moet ik pas officieel ongesteld worden.

nu is mijn vraag wat kan het zijn geweest dat ik een beetje bloedverlies heb gehad,maar mijn gedachte gaat toch dat ik wel zwanger ben, want ben ook heel moe en kan veel slapen,en met name savonds veel eet buien maar mijn test gaf woensdag negatief aan!

Wie kan mij er iets over zeggen

Mvg diana

2. stampertje

stampertje Niet meer actief

Hoi Diana,

Als je pas volgende week ongesteld moet worden, heb je ws te vroeg getest. je moet een bepaalde hcg waarde in je urine hebben, wil de test positief zijn. Deze waarde verdubbelt iedere dag (als ik het goed heb).
    Dat je wat bloed hebt verloren kan een innesteling zijn.

Je kan beter tot je NOD wachten, en als je dan nog niet ongesteld bent testen.

ik herken je klachten wel. Ik ben al drie weken misselijk, maar kan daarnaast ook vreselijke eetbuien hebben.
    Ik ben nu een week overtijd, en heb nog geen positieve test in handen. Ik ga denk ik morgen weer testen. En anders dinsdag naar de huisarts.

Succes met wachten!

Liefs

3. missisangel

3 nov 2007
    52
    0
    0
    huisvrouw
    stadskanaal
    bedankt voor je reactie en we wachten zeker af.
    hetr was ook echt een heel klein beetje bloed en van morgens had ik wat witte afscheiding.maar goed we wacht gewoon ff af naar mijn menstruatie

Deel Deze Pagina