Vanavond worden er in het programma kassa van de vara kolven getest! Best interessant lijkt me. "Veel werkende vrouwen kiezen ervoor om hun baby te blijven voeden met moedermelk, en moeten dus kolven. Er zijn veel kolfapparaten op de markt, van handbediend tot elektrisch. Hoe werken ze, is het gebruik ervan ongevaarlijk en welke is de beste keuze?" www.vara.nl/kassa
Zag een voorstukje gisteravond op de tv. Tijdens de reclame. Ga ook even kijken als ik het niet vergeet.
Hmm volgens mij is je topictitel verkeerd.. het is namelijk alweer de 27e vandaag Maar bedankt voor de tip!
fijn zo`n programma als je nog twijfelt over welke kolf als je niet kan kijken kan je later altijd nog terugkijken via hun site
Handig zeg al die tips hier in de lounge de laatste tijd Heb helemaal geen tv gids meer nodig! hihi Ik ga ook kijken!
Hmmm, ik vond het niet echt interessant. De filmpjes die ze lieten zien vond ik ook niet echt goede voorbeelden. Laat dan eens zien dat het stroomt... ik heb namelijk echt geen idee hoe het is...