hoi hoi. Mijn vriend kwam net met een programma aanzetten op discovery chanel..begint wel pas om 1 uur.. hier een klein stukje waar het overgaat. Body Spectacular, Anatomy of Sex Het menselijk lichaam kent specifieke, maar subtiele manieren om voortplanting te garanderen. 'Anatomy of Sex' belicht de biologische reacties op aantrekkingskracht en paring. Weet niet of het wat is maar ga wel proberen wakker te blijven tot 1 uur haha
Ik denk dat ik dan al op 1 oor lig. En opnemen kan ik niet, heb geen lege videobanden in huis en nee, heb ook geen DVD-recorder
Ik heb dus wel een dvd recorder,maar die neemt alleen maar op als de tv op die zender staat ( ja slaat nergens op.) dus dan moet de tv aanblijven.vind ik ook weer geen optie. xxx
Dank je wel. Weet ik tenminste een weer wat te kijken onder op de site te kijken. Toch niks op weer! Groetjes Wolvin
morgen ochtend om 7 uur gaat de wekker weer, dus dan lig ik er om 11 uur wel in.. opnemen is geen optie, 's avonds heb/neem ik er geen tijd voor.
ik heb het eengedeelte gezien. net toen ze over zwangerschap begonnen en ik rechtop ging zitten zo van nu komt het..............was het afgelopen hahahahhahahh
Was niet veel aan heb niet veel over zwangerschap gezien. Echt interresant was het ook niet heb meer op de pagina gelezen dan van het programma mee te krijgen dus het was saai. Wolvin