ik lees al een tijdje mee en ik vraag me af moeten moderator seigenlijk voorbeeld functies zijn qua reageren op topics of niet? geen kritiek op moderators aleen nieuwsgierog
We zijn nog altijd onze eigen personen met eigen meningen. ik reageer 9 van 10 berichten als Natasja en niet als moderator (pas als het nodig is) Ik zit hier om dezelfde redenen als jullie, info krijgen!
Hoi Arabia, Moderators zorgen meer dat het forum schoon blijft, checken onderwerpen, grijpen in als het nodig is. Zijn er om vragen te beantwoorden etc. Dit staat allemaal in de regels. Wij hebben ook een eigen mening, en zullen die ook ongezouten neerzettten. Daarin hebben we geen voorbeeldfunctie. We zijn allemaal mensen hoor. Groetjes, Elvira
ooh oke dank je wel voor de antwoorden dan had ik een verkeerd beeld, ik dacht dat jullie voorbeeldig moeten reageren, maar indd jullie zij ook eigen persoon met eigen mening
nou eigenlijk op jou reactie op de vraag over lipo .... nog iets ik vond je daar persoonlijk reageren maar ik dacht dus dat jullie altijd ja neutraal of zo moetsen zij en alleen mochten ingrijpen en corrigeren....niet dat jullie ook echt een eigen mening gaven zonder blad voor je mond te houden
Gelukkig niet! Dan zou ik echt NOOIT moderator zijn hoor! Ik vind dat ook een mod zijn mening moet kunnen geven..als is dat soms misschien niet wat iemand wil horen
Wij reageren ook gewoon persoonlijk naar mensen toe hoor. Ik moet er niet aan denken om alles aan te zien en alleen maar ja en amen te moeten zeggen. Als ik het raar vind of anders zie, zeg ik dat ook gewoon. Moderator of niet, een mening is een mening.
Een moderator zou jou er even op kunnen wijzen dat dit een Nederlandse pagina is en dat sommigen graag zouden willen weten wat er in je onderschrift staat (of bedoeld word?)....ik heb namelijk geen idee......... Al vind ik het niet erg om dat even te doen bent el lebnaniya ????????
Ik zie er staan ik ben Libanees. Klopt dat? Maar Cellie, dat maakt toch niet uit. Als ze erbij zegt wat er staat?
dat betkent libanees meisje en is de titel van het liedje in mij link daaronder maar ik zie dat mensen ook inshallah en zo hebben staan en dat is toch ook geen probleem ?
Ik vind het geen probleem hoor! Zolang er geen rare dingen staan (lekker te controleren ook). Aan al die smily's te zien maakte Cellie ook maar een grapje hoor! Ze was nieuwsgierig en dat vind ik terecht
Ik had geen idee wat er stond hoor....wel wat er bij haar avator staat....maar dat betekent dus hetzelfde....of heb ik het nou nog niet goed begrepen? Als ik weet wat er staat vind ik het idd geen probleem hoor.....wie vroeg dat ook weer....? Maar ik heb ook geen idee wat insallah betekent, en eigenlijk vind ik dat best wel irritant om me of te vragen wat er nou staat....sorry als ik dan een zeikerd ben, maar zet dan de vertaling erbij, kleine moeite lijkt me?
inshallah betekent als allah het wil cellie ja ik kan begrijpen dat je dat soms frustrerend vindt maar ik denk dat meisjes van andere afkomst mischien toch iets in hun eigen taal zullen zetten maar ik geloof niet dat het ooit iets slechts zal zijn