Volgende week maandag word ik voor het eerst gestript. Ik ben dan 38 weken zwanger. Ze doen dat al zo vroeg omdat ik een groot kindje verwacht, maar de VK zei me ook dat ik niet al mijn hoop erop moest vestigen aangezien de baarmoedermond vaak nog niet week genoeg is met 38 weken. Hebben jullie ervaring met strippen met 38 weken??
Ik ben vandaag gestript .. Of het wat gaat doen is nog even afwachten. Nu moet ik zeggen dat ik al 3 cm ontsluiting had en de boel flink verweekt was door de 3 verschikkelijke weken met voorweeen ed. Heb je zelf al voorween of klachten ?
Ja ik heb ook al een week of 3 voorweeën. Echt van die menstruatiekrampen en ook krampen in mijn rug (rechterkant). Daarnaast ben ik nu ook al een week frambozenbladthee aan het drinken. Hopelijk helpt dat mee... Ben benieuwd of het iets op gang brengt bij jou! Hoelang duurde het strippen eigenlijk?
Ik moet eerlijk zeggen dat de voorweeen bij mij niet als menstruatiekramp voelde.. Maar ja dat verschilt. Het strippen zelf heeft nog geen 2 minuten geduurd. We zullen wel zien nu heb ik inmiddels al wel een tijdje last van krampen die in het niets op de voorweeen lijken die ik had !
Spannend! Hoe voelden jouw voorweeën dan? Ik heb maandag nog aan de Vk verteld dat ik (o.a.) menstruatiekrampen had en zij vertelde me dat dit voorweeën waren...
Hier gestript.. maar niks van gevoeld. ik had flink voorwerk gehad en hoorde na de bevalling dat ik toen al 4cm ontsluiting had (dus of je nu wat aan mijn antwoord hebt weet wel dat ze t bij mijn sch-zus met 39 weken hebben gedaan. die kreeg krampen wel . en rommelde wat meer. en is 4 dagen later bevallen. (niet helemaal van t strippen misschien maar ging van niet rommelen naar wel rommelen. duss)
Ik ben gestript met 39 weken. Ik had op dat moment 2cmontsluiting & een 1/2 verstreken bmm. Na de tijd 4 uur lang menstruatie achtige pijn gehad en daarna is het verdwenen als sneeuw voor de zon. Uiteindelijk ingeleid met 41+2....
Eerste keer gestript met 40.1 dit heeft geen effect gehad. Kleine is 4 dagen later geboren. Tweede keer begon bevalling spontaan Derde keer wilde ze strippen met 41.3 helaas na weken flinke oefenweeen was er nog niks gebeurd en konden ze niet strippen omdat mijn bm nog niet verweekt was. De ochtend erop is onze dochter geboren. Het zegt dus eigenlijk niks......haha
Ben eerst gestript met ongeveer 38 wk en dat rommelde alleen wat. Een dikke week later nog een keer en toen na 48 kwam de bevalling op gang