ohnee moet vanavond warm eten!! iemand tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    #1 buikje123, 10 okt 2010
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
    Hey hey,

Vanavond moet ik bij mijn ouders eten, kan het echt niet afzeggen, heb het al 2x afgezegd. Ik begin al te kokhalzen als ik alleen al aan het eten denk. het is broccoli met aardappeltjes uit de oven en een rosbiefje(uit de oven). Volgens mij mag ik dat niet eens, wel?
    wat zal ik verzinnen? Ze weten het nog niet, wil het pas na de echo vertellen. Wat zouden jullie doen? Kan 1 stukje kwaad? En hoe kan ik mn kokhalzen beetje onderdrukken? In ieder geval even buitenzitten als ze gaan koken he?

ooh oeps heb nu dubbel topic, ik zag deze neit staan dus ik ging het even opnieuw doen maar nu zie ik hem toch:(

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hmm, in jouw geval zou ik het eerlijk gezegd gewoon vertellen tegen je ouders. Maar als je dat écht niet wilt, kan je toch zeggen dat je je niet lekker voelt vandaag en je liever het eten over wilt slaan en vervolgens lekker op de bank gaan liggen terwijl ze aan het eten zijn?

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Die rosbief weet ik niet, ligt eraan hoe rood ie blijft... Hoe ver ben je en waarom zou je het niet al vertellen? Is alleen maar leuk toch!

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik wil het om bepaalde redenen pas na de echo vertellen, ben nu ruim 8 weken. misschien kan ik alleen het kontje van de rosbief nemen die is wel vaak gewoon doorbakken...?

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Nee, rosbief mag niet van de vk.
    Ik zou het risico niet nemen! Straks merken ze het toch aan je, en gaat het mis. Neem aan dat je het risico niet wilt voor je kindje. Wat bij mij wel redelijk gaat is vissticks.
    Aardappelen is moeilijker, aardappelpurree gaat wat beter.
    Maar dit wisselt bij iedereen.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Anders gewoon zeggen dat je niet lekker bent. (is nog de waarheid ook want je wordt ontoepasselijk van warm eten) Misschien anders alleen het toetje mee eten?

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ook een klein stukje rosbief kan kwaad. Dus ik zou het echt niet nemen. Ik zou het mijn ouders gewoon vertellen, maar goed, wil je het echt niet dan zou ik een smoes verzinnen om niet te gaan eten of anders doen alsof je niet lekker bent...

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik heb al verzonnen dat ik in de stad wat heb gegeten met n vriendin dus dat ik niet zoveel eet... ik wil t risico niet nemen.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had het de eerste weken echt niet kunnen verzwijgen, want ik kreeg geen hap warm eten naar binnen! Dus iedereen wist 't vrij snel. Hoewel ik wel 1x uit eten ben geweest toen ik 9 weken zwanger was, heb 't toen mn oom en tante verteld omdat ik zeker wist dat ik vies zou kijken aan tafel, maar het smaakte me toen heerlijk en ik heb alle schade van de voorgaande weken ingehaald! ( En daarna weer weken geen warm eten gegeten :D )

Deel Deze Pagina