Kan dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Richa, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik was rond 2oktober erg vruchtbaar en had in dat weekend ook mijn eisprong ( volgens calculator ). Lekker op vakantie geweest, maar kreeg op vakantie soms pijn in onderbuik. Vandaag teruggekomen, dacht doe even een test...... POSITIEF!....... Onwijs gaaf natuurlijk! Maar ben zo bang dat dit ding liegt, kan het niet geloven dat je dat al zo snel kan testen, dit is ronde 2 namelijk. Hebben meer vrouwen dit gehad?

Groetjes

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    haha, lachen. Dat ding liegt niet hoor, dat is volgens mij onmogelijk omdat het op bepaalde hormonen reageert.
    In theorie kun je 4 dagen voor je nod al testen, en dat zou volgens mij kunnen kloppen met jouw cyclus.

Je doet even een test, ben je dan niet ongesteld geworden? Als je te vroeg test kun je namelijk gewoon ongesteld worden omdat het vruchtje zich niet goed ontwikkeld.

en over ronde 2....wij hier waren 2 x in de eerste ronde zwanger dus dat zegt niks.

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    :D Hier ook zo een verhaal. Afgelopen vrijdag een positieve test. (Was onverwacht, een ongelukje dus)
    Misschien heb je je eisprong wel iets eerder gehad? :idea:
    Ik feliciteer je alvast voorzichtig! Als je het niet vertrouwd nog even met een paar dagen een testje doen?
    (Heb er zelf ook al 3 gedaan, kon het ook niet geloven ik dacht hetzelfde als jij :confused: )

4. ongeduldje

14 okt 2007
    8
    0
    0
    hai!

wat een geweldig nieuws! gewoon zwanger na 2 keer proberen. gefeliciteerd! ik hoop dat je geluk besmettelijk is! :)
    ik zit nog volop in de onzekerheid. heb wel de nodige symptonen, maar mag pas overmorgen testen. Man wat is het toch spannend!
    hebben jullie ook steeds van die vreemde symptonen? moe, misselijk, een vervelend gevoel aan de zijkant van je borsten .. normaal heb ik nergens last van. en mijn vriend vind me er "anders" uit zien....
    tja
    zijn er nog meer met symptonen en op korte termijn de NOD voor de deur?

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wat een geluk dat jullie nu al zwanger zijn. Geniet er maar lekker van, heb deze keer ook heel veel last gehad ( pijn ) van eisprong.

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ongeduldje spannend! Ga voor je duimen.
    Over die symptomen:
    Ik heb sinds een week enorm zere borsten, moet ze vasthouden als ik de trap afloop, ;) Er mag zelfs niet naar gewezen worden ,haha
    Ik heb dat altijd als ik ongesteld moet worden, maar dit was gewoon echt te erg. (zijkanten) Mijn hond sprong er vanmorgen tegenaan in zijn enthousiasme, kon wel janken. Hij ook toen ik heel erg boos werd en tegen hem ging schreeuwen :oops: . Arme beest weet hij veel.

De reden dat ik een testje ben gaan doen is dat ik in de 2 dagen daarvoor boven het toilet hing te spugen. Moe ben ik niet. Moet wel vaak plassen. Toen ik dit aan een vriendin vertelde, zei ze ben je zwanger ofzo.. Ik had niet gedacht dat je er zo snel al zo beroerd van kon zijn. Duizelig ben ik ook als ik me gebukt heb en weer op sta. Verder een beetje emotioneel en enorm snel geirriteerd. Maar weet niet of het daardoor komt.

7. ongeduldje

14 okt 2007
    8
    0
    0
    hmmm agnes... ik herken wel erugh veel... dat spugen, dat heb ik niet. ben wel misselijk en vind sommige dingen niet zo lekker als anders. verder heb ik weinig trek (mij ook vreemd! haha).
    maar bij jou bleek het dus raak te zijn! gefeliciteerd!
    misschien staat het wel ergens hoor, maar hoe lang heeft het bij jou geduurd?

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bedoel je het zwanger worden?

Was niet in de planning. Een week of twee geleden een gescheurd condoom..Ik had zo iets nog nooit eerder gehad. Ik dacht nog, naaah valt wel wat mee :rolleyes: . Verder ook niet meer bij nagedacht. Heb ik weer... :(

9. ongeduldje

14 okt 2007
    8
    0
    0
    poeh heftig!
    niet helemaal de bedoeling dus!
    en hoe vind je dat?
    leuk?

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Naja nou lees ik het terug en lijkt het net of ik het niet leuk vind.
    Heb een morning after nog wel even overwogen hoor, maar de persoonlijke situatie is zo dat het geen ramp is. Vind het dus nu ook wel leuk.. Na de eerste schok.
    @ongeduldje Oja heb trouwens ook last van mijn darmen. Heb jij dat ook?
    Nog een paar daagjes en dan ben je weer uit de onzekerheid. Kan me voorstellen dat dat heel vervelend is als je het graag wil.

11. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Haha je was me voor met je vraag. Antwoord staat hier dus al boven..

12. ongeduldje

14 okt 2007
    8
    0
    0
    nou ik vind het super leuk voor je!
    ik kreeg niet echt het gevoel dat je het niet leuk vond hoor. maar kan me voorstellen dat het best een schok was.
    gewoon lekker van genieten zou ik zeggen!
    mijn darmen spelen eigenlijk altijd wel op, dus tja .. ik wil graag dat het een symptoom is, maar of dat ook het geval is?
    gewoon maar ff afwachten... (moeilijk!)
    zou wel erg leuk zijn om met kerst met dit kado thuis (paps en mams) te komen!

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Heel veel succes met testen over een paar daagjes.
    Laat je het nog even weten?
    Hoop het voor je :)

14. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Toen ik stopte met de pil werd ik 35 dagen daarna ongie, dus ik heb dat maar aangehouden, maar het kan natuurlijk best zo zijn dat ik dus eerder mijn eisprong al heb gehad, omdat de ervaring is dat je na het stoppen niet echt een regelmatige cyclus hebt.
    Kan het nog steeds niet geloven! Waarom ik de test deed is omdat ik die
    rare pijnen in mijn buik niet kon plaatsen, als ik opstond werd ik soms heel draai-erig....Ik wacht nog even tot woensdag of donderdag ochtend en dan wil ik voor de zekerheid nog even een keer testen, omdat ik gewoon niet kan geloven!
    Zit op de bank en denk; er zit iets in mijn buik!

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou ik had het ook. Ik ben op 22 mei gestopt met de pil en in die week ben ik dus blijkbaar zwanger geraakt... Dus ontpillen is bij sommige mensen niet eens aan de orde..

Succes.

Deel Deze Pagina