Nouja, ik vind m'n gezicht best leuk, afgezien van de slechte huid. Ik kan meestal (meeeestal) m'n eigen sores opzij zetten om een ander te steunen of juist samen blij te zijn over iets wat voor mij moeilijk is. Ik kan ook wel aardig schrijven, hoewel het snel wat langdradig wordt. Dat was het wel..
Dat ik niet spoor. Ik denk dat mij dat heel leuk maakt, als persoon en als moeder. Ik zie er leuk uit, vind ik. Ik heb een groot inlevingsvermogen, ik vind mezelf ook best wel intelligent, ik houd van geschiedenis (tot ergenis van anderen soms) ik heb een best grote algemene kennis, nou ja, dat was het wel anders wordt ik arrogant :-D
Ik vind het leuk dat ik een supercool grappig meisje op de wereld heb gezet. Voor de rest ben ik heel loyaal, easy going, behulpzaam en heb ik zelfspot.
Ik vind mezelf vooral wel lief en zorgzaam voor anderen, dat hoor ik ook erg vaak. Verder ben ik erg sterk (mentaal) en niet zo snel van mijn stuk gebracht. En ook ik heb makkelijk haar hihi
Wat een fijn topic. Ik ben blij met mijn haar, mijn ogen en mijn mond. Verder ben ik erg leergierig, een leuke, lieve, betrokken moeder en ben ik trots op mezelf als voorzitter van de Or. Ik ben trots op het feit dat ik me keer op keer staande weet te houden als ik dreig down te worden. Ik kan dus eigenlijk best goed knokken voor mijn geluk.
Ook al zeur ik er vaak over ik ben best trots op mijn lichaam en uiterlijk (kan altijd beter haha) en op mijn doorzettingsvermogen en leergierigheid.
Mijn behulpzaamheid, zorgzame moeder/vrouw. Ook vind ik mijzelf zo nu en dan best grappig. Al zien andere dat soms totaal anders Mijn lichaam (uiterlijk)
Qua innerlijk: ik ben lief, meelevend, grappig (ja, heus! ), eerlijk en een doorzetter. Uiterlijk: ik ben blij met mijn figuur, mijn haar en mijn gezicht (haha, dat klinkt alsof ik alles mooi vind, maar er zijn nog genoeg dingen waar ik niet 100% blij mee ben hoor )
dat ik de doorzettingsvermogen heb en had om bijna 23 kilo af gevallen te zijn. dat ik een stuk netter en minder slordig ben dan vroeger
Ik ben behoorlijk blij met mijn lichaam, en blij met mijn doorzettingsvermogen en lef om dingen te proberen.
Ben blij met mijn ogen en wimpers! Ik ben erg positief ingesteld en kan goed in oplossingen denken. Ook heb ik (vind ik ) gevoel voor humor.
Mijn doorzettingsvermogen, behulpzaamheid, positieve kijk in het leven, altijd voor anderen klaar sta maar wel mijn eigen grens en kunnen bewaak. Qua uiterlijk mijn haar en ogen vind ik erg mooi!
Ik ben blij met mijn gezicht. Een mooie kleur ogen en mensen zeggen dat ik van nature altijd een glimlach heb. Verder ben ik spontaan en gezellig, heb ik enorme droge (en schunnige ) humor en leg ik makkelijk contact. De afgelopen jaren ben ik meer voor mezelf gaan staan en maakt de mening van anderen me niet veel meer uit. Ik ben een sterke vrouw en daar ben ik best trots op.
Ik ben blij met het figuur dat ik gekregen heb. Het groeit (en slinkt) mooi gelijkmatig En ik vind mezelf een knokker en pluk daar nu de vruchten van. Voel me heel gelukkig en gezegend. Bovendien ben ik minder gevoelig geworden voor de meningen van anderen, doordat ik een stevig zelfbeeld heb opgebouwd.
Ik ben nooit veranderd voor anderen, ook al maakten ze het me moeilijk. En ik dacht altijd dat ik snel opgaf, tot ik een week geleden op de afgelopen jaren terugkeek en inzag dat ik psychisch gezien nog steeds iedere dag vecht én al zo lang de MMM heb doorstaan. Misschien ben ik dus eigenlijk een doorzetter