Sinds ongeveer een week heeft ons kindje een paar keer per dag de hik! Ik voel zo regelmatig op dezelfde plek de zachte klopjes/hikjes echt zielig! Is het normaal dat het zo vaak op een dag is? Arm kindje...
heey meid, Mijn ukkie heeft ook 1 a 2 keer per dag de hik. Ook altijd op dezelfde plek. Volgens mijn vlos kan het geen kwaad. Het duurt meestal ook maar 1 a 2 minuten. Maar als je je zorgen maakt, moet je je vlos even bellen, miss stelt je dat gerust? Groetjes!
Waarom is dat zielig? Is juist goed, zo worden de ademhalingsspieren geoefend. Die hebben ze straks hard nodig hoor.
Dat is ook zo, maar ik vind het zelf ook een verschrikking om de hik te hebben, zeker als het een paar keer per dag is...
onze zoon had ook de hik in mijn buik. Hij was er nog maar net uit en toen had hij ook de hik. Hij had dit in het begin heel erg vaak. Maar dat is goed want dan hebben ze geen boertjes dwars zitten hebben ze me verteld
moettie niet zoveel vruchtwater drinken hahaha, nee de mijne heeft dat ook hoor paar keer per dag, alleen maar goed kan die goed blerren straks
Ik heb het nog niet echt gevoeld??? weet niet hoe dat kan komen maar hij ligt ook nog dwars en ik lees op sommige plaatsen dat je het beter voelt als hij met zijn hoofdje naar beneden wat ingedaald ligt.
hier ook soms wel 3 a 4 keer per dag vind het soms zelf vervelend dus voor uk zal het ook niet fijn zijn maar is altijd snel weer over gelukkig en idd goed voor de spieren xxxxxxxxxxxx
Mijn meisje had in de baarmoeder ook heel vaak de hik. Dat ze pas geboren was en op mijn buik werd gelegd had ze ook de hik. Ook nu heeft ze een keer of 2 / 3 per dag de hik. Het hoort gewoon een beetje bij haar . (Volgens CB kan het ook een leuk trucje zijn dat ze zichzelf hebben aangeleerd...)
Mijn dochtertje had dat ook in de buik, heel vaak. Moest er altijd wel om lachen. nu is ze 1,5 en heeft nog steeds vaak de hik!