Hoi meiden, ik heb ff een vraagje en ik hoop dat jullie er iets mee kunnen? Hoe lang blijft HCG na een MK in je lichaam? Hoop dat iemand het weet? Liefs Dais.. -x-
Dat is heel wisselend, in principe hoort het hcg te verdwijnen zodra de zwangerschap uit je lichaam is. Je hoort wel dat testen tot 9 weken na een miskraam nog positief kunnen testen. Meestal is het volgens mij binnen een paar weken, zelf ben ik een uitzondering, 13 september gecuretteerd en nog steeds hcg in mijn bloed...
hey daisy ik heb op 20 oktober een mk gehad en heb ongeveer 2 tot 3 weken erna een test gedaan en het was uit mijn lijf je zou een test kunen doen want als hij zwanger aan geeft zit er nog hcg in anders net.s succes
ik heb vorig jaar naar 11wk zwangerschap een curetage gehad en pas na 7/8wk had ik een negatieve test en 61 dg na curetage werd ik ongie. de curetage was compleet maar het duurde bij mijn gewoon wat langer misschien ok omdat ik al best ver zwanger was je hcg zit rond 12 wken op het hoogst.
Dank je wel voor jullie snelle reacties! Ik zal het ff uitleggen,ik heb 30-10 een MK gehad met 5.4 weken. Toen heb ik ook bloed moeten prikken en was mn HCG onder de 1. Ik dacht dus dat ik rond 11-10 mn eisprong gevoeld heb,dan hoor je plus-min 2 weken erna ongie te worden,nu heb ik vandaag een testje gedaan en hij geeft posi aan? Dus ik heb HA gebeld en die zegt dat het 2 kanten op kan,moet bloed prikken om te kijken hoeveel HCG er nog in mn bloed zit,ik dacht echt,ik ben zwanger? Wat denken jullie? @Mariaatje,wat zeggen ze daar van,is dag wel normaal zo lang nog? Liefs Dais.. -x-
Ik denk jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! als je hcg 1 was bij de bloedcontrole dan is dit een nieuwe zwangerschap!
@Natas, waar baseer jij dat dan op,ik snap het niet zo moet ik eerlijk zeggen? Ik moet er wel bij zeggen dat de test VEEL duidelijker is dan de vorige keer? Ik hoop zo dat we weer zwanger zijn..... Thanks!
aangezien je met een waarde van onder de 1 niet positief kan testen! Iedere vrouw kan 0 tot 5 hebben zonder zwanger te zijn, dit kun je niet terug zien op een urine test. en als de test ook nog eens duidelijker is , is er dus meer hcg dan de vorige keer, dus gestegen! Bij een vroege miskraam met 5 weken en 2 dagen zou dit echt al helemaal weg moeten zijn!
ik denk ook dat de kans op zwangerschap heel groot is meis. wat Natasja ook al zegt onder de 1 test je niet positief en na een mk kan de waarde alleen maar dalen en niet stijgen mits er een zwangerschap is
bedoel je niet 11-11 je eisprong i.p.v 11-10 want dat kan toch niet als je 30-10 een miskraam hebt gehad?maar als je wel 11-11 bedoelt denk ik ook dat je zwanger bent ik hoop het voor je!
Ik ben het ook met Natasja eens heb er heel goed gevoel over. Mijn hcg was trouwens met 1,5 week uit mijn lichaam, dat weet ik omdat er steeds bloed geprikt is. gr vruchtje
Nou ik vind het zo spannend meiden....... Ik hou jullie iig op de hoogte,ik kon vandaag al bloed laten prikken maar aangezien we het nog best druk hadden stellen we dat tot volgende week uit,weet niet wanneer ik vrij ben... @Claudia,heel goed opgelet Maar idd ik bedoel dus 11-11,hihi... Bedankt meiden! Liefs Dais.. -x-
Nou Daisy, dat klinkt heeeel positief hoor! Ik duim met je mee meid, hoop voor je dat je opnieuw zwanger bent! Bij mij is het een raadsel, het ziekenhuis heeft er geen verklaring voor. Ze denken dat er een stukje zwangerschapsweefsel is achtergebleven, maar omdat ik nergens last van heb en omdat het hcg uiteindelijk wel daalt (alleen niet in het tempo zoals het hoort) moet ik gewoon afwachten. Het is in ieder geval heel frustrerend. Maar goed, dat is een ander verhaal. [-o< ik duim voor je daisy!
@Mariaatje, ik kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is,zolang dat je hcg in je lichaam zit kan je ook niet zwanger worden toch? Jeetje,ik vind het raar dat ze dan niet ff kijken met een echo ofzo? Belachelijk! Ik hoop dat ook jij heel snel duidelijkheid hebt meis,en anders gewoon bellen! Ik ga ook heeeel hard voor jou duimen.. xxx
Lief van je dat je met me meedenkt. Ik ben al meerdere keren in het ziekenhuis geweest en ze sturen me naar huis met het bericht dat ik moet wachten en dat mijn lichaam de tijd ervoor neemt om te herstellen. Volgende week weer bloed prikken en als het dan weer zo langzaam gezakt is dan ga ik maar weer eens een persoonlijk gesprek aanvragen. Op een normalen inwendige echo zagen ze een paar weken geleden niks geks, ze hebben er ook geen verklaring voor, dus tsja, wat moet ik daar dan mee?
Hey Daisy, Ik denk ook dat je opnieuw weer zwanger bent! Net als wat natasja zegt, je hcg was weer onder 1 en dan kan je niet positief testen! Ik heb er een heel goed gevoel over ! Bij mijn mk, was het hcg ook al na een week uit me lichaam en me mk was met 5,5 week! na een week teste ik weer negatief! En net als wat je zegt, dat de streep nu veel donkerder is! Ik snap je onzekerheid volkomen hoor!
oh daisy wat onwijs spannend weer! Als ik het zo lees zou ik toch ook echt zeggen die is zwanger! Ik weet zeker dat alle juli mama's met je meeleven! kus Nina
klinkt wel als een zwangerschap,en idd...als je nagaat dat je waarde voor de meeste testen zeker 25 tot 50 moet zijn,lijkt het me sterk dat ie nog reageert bij 1of minder....spannend meid!