Hallo, Onze dochter is nu 2 weken en krijgt bv. 's Nachts met een flesje en overdag krijgt ze de borst en zo nu en dan bv via de fles. Maar de laatste week is ze wat huilerig na de voedingen. Na een voeding loop ik nog even met haar om voor de boertjes en daarna leg ik haar in haar wiegje. Over het algemeen valt ze gelijk in slaap, maar dan om de zoveel tijd geeft ze een huiltje om dan met de zelfde gang weer in slaap te vallen. Dit kan gerust 3 uurtje zo doorgaan tot de volgende voeding. Wat zou dit kunnen zijn? Krampjes? Of krijgt ze teveel voeding? Wel is het zo dat ik bv geef via een tepelhoedje en dat ze dus flink kracht moet zetten om te kunnen drinken. En dus drinkt ze ook zeer gulzig uit het flesje. Maar er is geen verschil te zien als ze uit het flesje heeft gedronken of gewoon aan het borst heeft gelegen. Beide keren heeft ze van die huiltjes tijdens haar slapen. Hopelijk kunnen jullie me advies geven.
Hallo, De klachten van je kindje kunnen te maken hebben met krampjes. Een kindje strekt zich vaak uit, tilt zijn beentjes op of trekt ze in. Ook kan zijn buikje een beetje gezwollen aanvoelen. Belangrijk is datje kindje ongeveer 20 minuten over een voeding drinkt. Groeten eveline