nieuwe pampers lekker door

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mummie2b80, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Mijn dochterjte heeft echt nog nooit doorgelekt. Nu was ik van de week door mijn oude voorraad heen en heb een nieuwe voorraad gekocht. Op de verpakking stond NEW. Nu lekt de pamper elke avond door. Ik heb al vier nachten een onrustig meisje....

Iemand ook ervaringen mee? Welke luier dan? Moet ik een grotere maat?
    xx

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oke, het ligt dus niet aan mij. Maar hier hebben ook al verschillende luiers doorgelekt! En dat had ik met pampers ook nog nooit meegemaakt.

Misschien is een grotere maat wel de oplossing?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb nog geen problemen met de nieuwe luiers... ze krijgt sinds twee weken 's nachts wel een grotere maat aan..

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier lekken pampers ook door, huggies of kruidvat is een goed alternatief voor ons.

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dat hebben wij pas ook bijna een hele week gehad. Wij gebruikten altijd gewoon active fit, maat 4. Nu gebruiken we sinds kort baby dry 's nachts en dan ook een maatje groter, maat 4+. Nu gelukkig geen lekkende luier meer. Dat wassen was ik ook wel zat.

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Yups..hier ook geen active fit meer 's nachts, maar gewoon een babydry en een slagje groter. Ik had elke ochtend een kind met natte slaapzak en dito romper en dat ben je inderdaad heel snel zat. Nu gaat het weer helemaal super!

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik gebruik overdag maat 3 en 's nachts maat 4 omdat het er anders ook door komt (aan de voorkant), maar wel gewoon active fit. Gaat tot nu toe goed..

8. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier lekten de Baby Dry luiers altijd door. Overdag draagt mijn dochter maat 4 (kdv doet maat 3 ;)) en 's nachts draagt ze sinds een paar dagen maat 5 van de Pampers Active Fit. Het probleem hier is dat ze gelijk poept wanneer ze wakker wordt en de luier dan zo vol zit dat alles eruit loopt. Eerst nog de 4+ geprobeerd, maar daarmee zag ik weinig verschil.

9. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dezelfde ervaring: pampers 4+ lekt hartstikke door. Na 3 uurtjes kan ik al gaan verschonen. De Kruidvat luiers waren een goed alternatief, totdat ze die ook gingen 'verbeteren' en mijn zoontje er verschrikkelijk uitslag van krijgt. Wij gebruiken nu Huggies en daar blijft hij de nachten wel droog mee.

10. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Ik heb ipv van 4+ en 5 gekocht voor de nachten. Ik laathet jullie weten of dat de oplossing is.

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hier pampers baby dry maat 3. maar 's nachts ook regelmatig lekkage. niet ernstig maar volgensmij werd ie daardoor wel eerder in de ochtend wakker. gister op aanraden van iemand in de winkel de new baby gekocht. is voor 4 tot 9kg (zoontje is 7kg). die is geschikt voor baby's die bv krijgen, deze kunnen namelijk meer vocht opvangen. nou...gister voor het eerst omgedaan en hij kwam pas 7.30u vanmorgen, normaal tussen 6 en 7 ong. vanavond dus weer uitproberen...hopelijk is dit de oplossing.

12. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    nou meiden,
    In plaats van pampers 4+ nu 's nachts een te grote pampers 5 geprobeerd en al een paar nachten droog. Voorlopig even de oplossing dus!

Deel Deze Pagina