Hoi ik heb het steeds zo koud en in de winkels waar ze bij mij positiekleding verkopen hebben ze alleen dunne truien te koop wie heeft een tip waar je een lekkere warme trui kunt kopen voor tijdens de zwangerschap.
hey hey, ik heb het ook heel vaak koud wat ik dan doe want inderdaad het zijn veelal dunne truien dan trek in een trui aan van mijn vriend of ik doe een vest over mijn trui aan... misschien is het ook wel wat voor jou groetjes
Hoi, ook ik heb 't veel koud. Ik ben ook de kledingkast van m'n vriend gaan plunderen. Hij heeft (had) een heerlijk grote trui en een groot fleece vest. Nu ik thuis zit, loop ik bijna alleen hier nog in! En verder meerdere positietruien/vesten over elkaar dragen.
ik heb een trui en een vest gevonden bij www.otto.nl als je onder positiekleding kijkt kom je ook truien en vesten tegen , ik had er ook last van, bij de meeste positiekledingwinkels hangen inderdaad alleen maar dunne truien
Ik vind het ook echt een ramp. Normaal gesproken draag ik altijd dikke coltruien of wolle vesten, maar daar is nu niks van te vinden. Ik heb laatst bij h&m dunne coltruien besteld, die zijn in ieder geval hoog bij de hals, daarover draag ik dan een vest uit mijn "reguliere" kledingkast, deze kan wel niet dicht, maar het is toch iets!