Koud waar vind ik een warme trui?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ons Kleintje, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi ik heb het steeds zo koud en in de winkels waar ze bij mij positiekleding verkopen hebben ze alleen dunne truien te koop
    wie heeft een tip waar je een lekkere warme trui kunt kopen voor tijdens de zwangerschap.

2. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    hey hey,

ik heb het ook heel vaak koud wat ik dan doe want inderdaad het zijn veelal dunne truien dan trek in een trui aan van mijn vriend of ik doe een vest over mijn trui aan...
    misschien is het ook wel wat voor jou

groetjes

3. Sandra79

Sandra79 Lid

2 sep 2008
    35
    0
    0
    administrateur
    Breda
    Hoi,

ook ik heb 't veel koud. Ik ben ook de kledingkast van m'n vriend gaan plunderen. Hij heeft (had) een heerlijk grote trui en een groot fleece vest. Nu ik thuis zit, loop ik bijna alleen hier nog in! En verder meerdere positietruien/vesten over elkaar dragen.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
  5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb een trui en een vest gevonden bij www.otto.nl als je onder positiekleding kijkt kom je ook truien en vesten tegen :) , ik had er ook last van, bij de meeste positiekledingwinkels hangen inderdaad alleen maar dunne truien :(

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

zou een lekkere grote slobber trui kopen op de grote maten afdeling van de h&m ;)

7. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik vind het ook echt een ramp. Normaal gesproken draag ik altijd dikke coltruien of wolle vesten, maar daar is nu niks van te vinden.
    Ik heb laatst bij h&m dunne coltruien besteld, die zijn in ieder geval hoog bij de hals, daarover draag ik dan een vest uit mijn "reguliere" kledingkast, deze kan wel niet dicht, maar het is toch iets!

Deel Deze Pagina