Hoi, Ik had laatst in de reclame bambix zonnig ontbijtpapje en dromerig papjes (of zoiets ) gekocht. Hij is bijna 6 maanden. en hij is ook echt toe aan iets vaster voedsel. Hij krijgt nu 5 flessen van 180+6 en een fruit en groentehapje. Had laatst van nestle een proefzakje met pyamapapje. Ik gegeven en vond meneer erg lekker. maar hij kreeg er krampen van! er zat al opvolgmelk in... en ik las hier en daar ook dat het bomvol met suiker zat. waar ligt het aan? Nu durf ik die bambix niet te gaan geven... wat is jullie ervaring?
nergens goed voor... stikt van de suikers. Gewoon de ontbijtvariant nemen (granen. zonnig ontbijtpapje) en rest vooral laten staan. Troep
Ok duidelijk! Dus dat zonnige ontbijtpapje en dromerig avobdpapje met granen kan dus wel. Pyama papje dus niet
Ik heb dus van bambix dromerig papje biscuit en zonnige ontbijtpapje appel. beide aanmaken met water en met opvolgmelk. Die kunnen dus?
Je kunt het beste de gewone granenvariant pakken, naturel, die je gewoon met je eigen opvolgmelk aan maakt. Dus niet al die gekke namen en toevoegingen met biscuit/appel oid. En in pyjamapapje zitten ook granen bij mijn weten, dus wordt sowieso voor de 6 maanden afgeraden ivm gluten nog naast alle suiker die er in zit! Hier altijd de granenpap van bambix en dan de leeftijden gevolgd.. naturel, granen die je aan je eigen (opvolg)melk toevoegt! Hoe gekker de naam, hoe meer troep! En wachten tot ná 6 maanden met het geven van granen...
Ok bedankt Ik ga op zzoek naar de naturel en wacht tot 6 maanden. Het is meer dat hij steeds vroeger komt en soms zelfs in nacht terwijl hij Door sliep. Dus ik heb het idee dat hij meer nodig heeft. ..
Nee. Geen biscuit, geen appel.. gewoon granen, alleen granen. En zelf toevoegen aan de opvolgmelk... volgens mij is pap ontbijt maar goed... dat ben ik