Kinderparadijs Malkenschoten of Julianatoren?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aicirtap, 16 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zit in dubio wat mijn dochter van 3 leuk gaat vinden.

We zijn op vakantie in de buurt van beekbergen. En ik wil met haar verjaardag een dagje uit.

Mijn dochter gaat bij de speeltuin niet graag op de schommel/wip. Na een paar tellen wil ze er al af. Maar rond racen op iets of op de allerhoogste glijbaan dat dan weer wel. Ook touwladders en wiebel bruggetjes zijn geen probleem.

Ik vraag mij af of ze Julianatoren echt leuk gaat vinden. Hoe is jullie ervaring?

Als alternatief zag ik Malkenschoten. Weet iemand of dat leuk is?
    Of nog andere leuke tips?
    Dierentuin doen we al over 1,5 week.

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Malkenschoten vonden onze kinderen vorig jaar erg leuk maar we waren daar niet een hele dag. Wel erg leuk voor een paar uur. Soort combinatie van uitgebreide speeltuin en kinderboerderij

aicirtap vindt dit leuk.
  3. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Hier vinden ze het allebei leuk. Vind het niet echt met elkaar te vergelijken.

Malkenschoten is inderdaad een soort combi van speeltuin en kinderboerderij. We gingen er vroeger geregeld heen :)

4. Mapje

Mapje Niet meer actief

Dat kun je niet vergelijken. Malkenschoten is een soort van grote kinderboerderij met grote speeltuin (en) en waterfietsen en waterpomp en verkeersplein en Julianatoren is echt een pretpark. Persoonlijk zou ik bij 3 jaar voor Malkenschoten gaan. Over avonturenboerderij molenwaard, sprookjeswonderland. Meer pretpark achtig: Tivoli, oud valkenveen, linnaeshof. Allemaal ook leuker voor je portemonnee denk ik (en leuk genoeg voor de leeftijd) Malkenschoten zijn wij overigens niet de
    Hele dag...

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.617
    113
    Vrouw
    Met haar leeftijd zou ik voor Malkenschoten kiezen.

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Het land van Jan Klaasen

7. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    #7 Narcisje, 19 mei 2021
    Laatst bewerkt: 19 mei 2021
    Malkenschoten is idd heel leuk! Ik kom er regelmatig met mijn nichtje, woon er in de buurt. Julianatoren zou ik niet zo snel doen met een 3 jarige.

Mapje vindt dit leuk.
  8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Malkenschoten is inderdaad heel erg leuk voor een 3-jarige. Julianatoren is ook leuk, maar meer voor net iets oudere kinderen.
    Land van Jan Klaassen is ook erg leuk, maar wel wat verder rijden vanaf Beekbergen en het binnengedeelte is momenteel nog gesloten neem ik aan.

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Jan Klaassen is te ver. We zijn met het OV.

Bij julianatoren wil ik de wagen wel mee hebben. Dochter loopt nog geen lange afstanden. Dus we zijn lang onderweg met OV zie ik. Ik wil volgend jaar nog een keer terug naar Rabbit Hill. Dus dan maar combineren.

Ik denk dat het Malkenschoten wordt. Is half uurtje fietsen.

10. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Andere tip bij mooi weer is gewoon spelen in het zand bij Kootwijkerzand en de uitkijktoren. Wat te picknicken mee….
    Vorige week in de buurt geweest maar toen waren alle attracties natuurlijk nog gesloten

aicirtap vindt dit leuk.
  11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Dat is te ver met de fiets.

Deel Deze Pagina