Goedeavond Ik plaats nu even een bericht namens een vriendin, ze heeft 6 maart haar eisprong gehad en 8 later later bruin verlies. gister dacht ze dat ze bloedverlies had dus ongesteld maar dat was een klein beetje en is al weer weg. Vandaag toch maar getest op mijn advies en ik zie wel degelijk een streep Morgen haalt ze de kv testen. Maar voor nu, wat denken jullie?? Morgen is haar Nod! Was dat bruin verlies dan misschien een innesteling?
ik moest wel even goed kijken, maar bij de 2e zie ik idd een hele lichte streep hoe ver is ze al over tijd, want misg dat haar hccg hormoon nog te laag is. zou een week later nog een x testen, en wel met ochtendurine
dan zou ik dat gewoon even afwachten en een week later weer een test doen. dan zou het wel duidelijker moeten zijn mocht ze zwanger zijn
een week is wel lang he haha, de meiden hier houden dat meestal niet vol. Net als ik. dus ik zou zeggen morgen testen en zondag dan weet ze wel genoeg
Kan best een innesteling zijn geweest ja, spannend hoor! Ik zie het streepje duidelijk staan hier.. Overmorgen (of morgen haha) maar weer eens testen..
Miss n rare vraag, maar zijn de tests van de action? Want op de eerste zie ik niks maar op de tweede wel en dit lijkt mij een ovulatietest? Die geven meestal een streep, ligt aan je LH..
Ik zie op allebei de test 2 streepjes.. en melodios de ovulatie testen van de action zijn die met een paars mutsje en de zs testen zijn met roze mutsje.. hopen dat het mooi oploopt