Hallo, Ik ben zwanger van onze tweede spruit. Bij de vorige zwangerschap werd ik opgenomen met 28 weken met zwangerschapsvergiftiging. Met 32 weken is onze dochter gehaald omdat ik pre emclasie en hellp syndroom had en het voor mij niet meer veilig was om langer te wachten. Nu las ik op internet dat er een onderzoek loopt waar je aan kan meedoen als je zwanger bent en in een eerdere zwangerschap hellp of pre emclasie hebt gehad. Dit onderzoek heet het Pre Care onderzoek. Ik heb me hiervoor aangemeld. Maar ben erg nieuwschierig naar ervaringen van andere mensen die aan het onderzoek hebben meegedaan/ Meedoen. ............dus kom maar op.
Ohh jammer dat ik dat niet eerder geweten heb.. Ik heb 2x pre-eclampsie gehad, gelukkig beide keren na de 37weken, dus direct inleiden.. (en kon het zich niet verder ontwikkelen..) Maar had hier best aan mee willen doen! Maar goed, offtopic dus... Ben wel benieuwd, dus zal t topic blijven volgen!
Nope, ik heb een onderzoek gehad na mijn eerste zwangerschap (Prius). Maar dus niet tijdens de zwangerschap van de tweede.
Hoi hoi, Hmmm, wel wat gehoord over het priusonderzoek. Zou het hetzelfde kunnen zijn dan? Ik heb namelijk nergens die naam voorbij zien komen! Ik ben er benieuwd dus zal wel even googelen. PreCare heeft ook een site. Kun je anders wel ff checken. Pre-eclampsie en HELLP Nou ik ga zelf ook nog even kijken. Misschien dat ik wat wijzer wordt. Als ik wat meer weet dan zal ik het wel ff berichten. En als iemand zelf wat meer informatie heeft dan hoor ik het graag hier hoor! xxx
Nou ik heb even gegoogeld. Maar het is een ander onderzoek als het prius onderzoek hoor. Bij het Precare onderzoek moet je juist zwanger zijn. en bij het prius mag je juist weer niet zwanger zijn. Dus dan lijkt het me sterk dat het hetzelfde onderzoek is. Maar goed, hopelijk zijn er wat mensen die er al aan meedoen of mee hebben gedaan en me wat wijzer kunnen maken
Ik heb ook naar het Precare onderzoek geïnformeerd en kon hier idd aan meedoen als ik weer zwanger was. Ik moest het maar aangeven bij mijn gyn. Maar ik loop op dit moment helemaal niet bij een gyn, maar gewoon bij de vk. Heb het dus maar laten zitten.