Ik ben vanaf mijn 1e ongi dag begonnen met ovulatietesten. Tot op heden heb ik nog steeds geen ei gehad. Ik doe de test iedere dag om 17.00 uur en zelfs in de week dat ik mijn ei moest hebben heb ik 2x per dag getest om hem niet kwijt te kunnen raken......... Raar..... Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt? Advies is ook welkom? Alle reacties zijn trouwens welkom
Hey meiss, bij mij vind de ovutest mijn ei ook niet, terwijl de gynecoloog zei dat hij doe dag zou springen, gaven de testen niks aan.. Kan aan het merk testen liggen of misschien teveel gedronken vantevoren? Misschien is temperaturen een oplossing? Liefs
Ik heb het merk sensitest en heb het ook al eens gedaan met CB. En te veel drinken nee op dat tijdstip niet. Ik drink alleen in de ochtend heel veel maar smiddags heel weinig. Temp heb ik ook al eens gedaan en zelfs toen ik wel mijn ei had is het helaas niet gelukt...... Kan morgen een verwijzing krijgen naar de gyni.....
ik gebruik zelf de testen van clearblue, de eerste keer dat ik een ovulatietest deed had ik die van predictor waar je op 2 streepjes moest letten, maar die test was heel onduidelijk bij mij maar clearblue werkt voor mij super! dus het kan zeker aan het merk van de test liggen
Bij mij geef tie het ook niet aan de clear blue:S. Hij heeft het ooit 1x gedaan en dat was toen ik net met de pil stopte maar daarna nooit meer:S. Weet ook niet waar het aan ligt maar ik heb volgens de gyn wel een duidelijke eisprong. Moest mn eigen toen gaan tempraturen.
Die opmerking was ook voor Que bedoeld. Het kan ook aan het merk liggen. Maar als je je zorgen maakt of je een eisprong krijgt, dan zou ik een maandje daarnaast temperaturen (zie www.fertilityfriend.com).
Ja maar op de bijsluiter staat dat het niet met je eerste ochtend urine mag en verder werk ik heel de dag dus het is bij mij echt op de middag dat ik het kan doen.
Bij Persona moet dat weer wel.... nou ja, als het in de bijsluiter staat. Het zal wel per merk verschillen...
Nog steeds geen ei.......... zou over 8 dagen kunnen testen volgens mijn banner maar waar is mijn ei :
iedere vrouw heeft af en toe eens een cyclus zonder ei las ik ergens. Heb je het nu voor de eerste keer of is het al vaker gebeurd? Ik denk dat het verstandig is om de volgende keer te tempen. zo ver ik weet gaat de gyn toch naar een temp kaartje kijken.
Ik heb al een keer getempt daar had ik wel een ei. Maar ook toen niet bevrucht. Ben nu in ronde 10 en heb het al op alle mogelijke manieren pogingen gedaan.
Ik heb het ook, ben ook al een tijd aan het testen deze ronde, maar nogsteeds geen ei. Nou heb ik nog een beetje hoop omdat mijn cyclussen best wel lang zijn. Maar deze week zou die dan toch wel moeten komen.
Ik heb ook nog nooit mijn ei kunnen vinden met de ovu-testen (sensitest).Heb nog een pakje liggen maar denk niet dat ik ze nog ga gebruiken,krijg er echt de zenuwen van.Kun je beter gaan tempen.
ovulatietesten moet je over het algemeen juist NIET smorgens doen! En dan juist omdat t dan te geconcentreerd is! Dan kan je een vals positieve uitslag krijgen!
Nog steeds geen ei helaas..... Maar het positieve is dat ik gister een verwijzing heb gehad voor naar de gyni! Ik heb dus ook gelijk een afspraak gemaakt en kan gelukkig al 26 jan daar terecht. Dat is echt snl vindt ik! Ben daar zo blij mee en ik hoop dus echt dat ik hopelijk ook snel een positieve test in handen heb!