voor ik zwanger werd was ik met geen mogelijkheid onder die douche weg te slaan (drie keer per dag was dan ook normaal) nu sleep ik mezelf echt richting douche en haal ik met flink wat tegenzin net de twee keer per dag (en dan dat scheren en scrubben etc PFFFFFFFFFFFFFF) ik schaam me dood! als ik eenmaal onder die warme straal sta herinner ik me weer WAAROM ik zoveel van douchen hou, maar zodra de volgende douchebeurt weer nadert ben ik dat alweer glad vergeten.. *zucht*
Ik douche 2 keer per dag maar de ene dag totaal geen zin en de andere dag er niet onder uit te slaan zeg maar... Dat kan ook weer he!
Heb het ook een beetje gehad. Ik douche om de dag, de andere dag was ik me gewoon. Ik scheer me maar 1x in de week. (stomme klus) En als ik douche ga ik ook meestal even 5 min. onder de douche zitten, beetje relaxed...
Da's apart En heb je een bad? Anders ga je daar toch lekker in liggen? Deed ik ook, en scheert ook nog eens makkelijker!
Ik douche me alleen in de ochtend voordat ik naar me werk ga.... lekker haren wassen (ook cremespoeling), scrubben & scheren! Heerlijk... Heb ik ook wel nodig om 6 uur in de ochtend anders ben ik niet wakker te krijgen.
ik kan me er ook vaak moeilijk voor oppakken, zeker idd als ik ook moet scheren enz wat steeds moeizamer gaat. Bad vind ik fijner maar kom ik moeilijk uit de laatste tijd omdat het zo laag is, moet mijn vriend me soms helpen met omhoog te komen.
Ik vind het heerlijk doche we hebben en tuinstoel onder de doche gezet. lekker als je hoofpijn heb lekker onder die straal zitten muziekje aan heerlijk.
2x per dag douchen ?! Jee wat vaak joh, dat hoeft toch ook helemaal niet ? Ik ga om de dag, prima hoor.
ik ga al jaren elke dag in bad voor mij zou het na de bevalling nog tegenvallen als je 4 tot 6 weken niet in bad mag.
Ach, zo tegen de winter moet je je niet scheren, dan moet je lekker een vacht laten staan En douchen, dat komt na de bevalling wel weer es een keer.
Hihi ik zie het al voor me, zo'n tuinstoel met tuinstoelkussen, achterover geklapt alsof je in de zon zit, maar dan onder de douche.
Dit deed ik vooral omdat ik er s morgens heel vroeg uit moest ( 10 voor 5) en dan deed ik n quick shower om wakker te worden. En ik werkte in de kaas, dus als ik thuis kwam douchte ik ook weer, want t kan echt stinken hoor! Vandaar eigenlijk 2x per dag. Of s zomers ook vaker hoor, met al dat gezweet..
Ik douche maar 1 keer per dag en dan snel, vind er niks aan. 1 keer per week ga ik in bad en scrub ik, neem een haar-en gezichtsmasker enz enz. Na de bevalling hadden wij ook een tuinstoel in de douche staan. Ik kon net 5 min staan en dan lag ik om. Erg makkelijk hoor!
ik vind het heerlijk onder de douche, alleen dat scheren... ik zie niet zo veel meer, en word een beetje flauw van het voorover staan. maar het word weer eens tijd dat manlief het even gaat doen.
Huuh, 2 of 3 keer per dag douchen? Ik moet er niet aan denken, dan houd ik geen huid meer over. Ik heb een hele gevoelige huid namelijk. Ik douche niet iedere dag, meestal om de dag. De andere dagen fris ik me aan de wastafel op met een washandje. Scheren en scrubben doe ik één keer per week. Benen scheren wordt nu wel lastig met die groeiende buik. Groetjes, Wendy