Sinds juli heb ik een nieuw abbo bij KPN met mobiel internet 1 gb. Deze loopt 2 jaar. Moet ik nu strakjes in september ook meer gaan betalen? Of geldt die verhoging niet voor lopende abbo's? Iemand enige idee?
Bij vodafone vertelden ze ons dat het niet voor lopende abbo's geld.. Onze beide abbo's lopen volgend jaar af..als we dit gewoon stilzwijgend laten verlengen, dan blijven we dus "goedkoop" internetten etc. Maar mochten we een nieuwe telefoon gaan uitzoeken en daarbij dus een nieuw contract tekenen..dan betaal je wel meer..
Pff.. Ik zag net al zoiets op editie nl. We betalen al voor internet op je telefoon en dan moet het toch weer duurder worden gemaakt?
Ik heb nu een abonnement met onbeperkt webverkeer erin bestaan die dan ook niet meer, ik heb dan wel slomer internet maar wel onbeperkt en betaal niet extra bij (per MB dus)
Nee je gaat niet meer betalen voor je mobiele internet. Je hebt in juli een abonnement afgesloten en dus ook voor de toen geldende voorwaarden getekend. Dit mogen ze tussentijds niet wijzigen, doen ze dit wel mag je je contract ontbinden en zo gek zijn ze bij kpn dan ook weer niet haha. Dus de verhoging is in principe pas over 2 jaar "jouw probleem" als je zou gaan verlengen. Maar goed, wie weet hoe de voorwaarden over 2 jaar zijn en niet voor alle mensen is de tariefwijziging ongunstig hoor!!! Ligt er echt aan hoeveel internet, belminuten en smsjes je gebruikt!!!
Wat voor toestel heb je? Want je kan een programma installeren op je telefoon en die houdt bij wat je precies verbruikt! Op Android is dat bijvoorbeeld 3g watchdog, is altijd makkelijk voor de toekomst om te weten hoeveel je precies gebruikt!!!
@linnekepinneke Ik had dat vorige topic al gelezen en heb nu inderdaad watchdog geinstaleerd. Ben benieuwd. Moet wel zeggen dat ik thuis via de draadloos werk. Maar bedankt.
Dat scheelt heel veel! En watchdog ziet alleen wat je echt met je mobiele verbinding doet dus errug praktisch!