Hoe zit het nou met POM? Granaatappelsap?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik weet het niet meer: drink je nou POM vanaf de terugplaatsing of al eerder? Wie o wie?

2. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar start 1 week voor de terugplaatsing met het drinken van POM. Ik vind het best lekker, dus drink het graag :)

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Aha, heb nog zitten zoeken en vond inderdaad ook steeds 1 week voor tp. Maarja, wanneer is de tp he?! ;)
    Ga gewoon maar binnenkort beginnen. Echt lekker vind ik het niet maar alles voor het goede doel...

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik vraag me af of het eigenlijk wel echt bewezen is dat het werkt of dat het gewoon goede reclame is voor Pom, maar ik heb het ook gedaan ;).

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je drinkt het niet, tenzij je zo'n beperkt voedingspatroon hebt dat je anders geen vitaminen binnenkrijgt. Dan is het als aanvulling handig.

Zelfde geldt voor tarwekiemolie; als je genoeg vitamines en gezonde vetten binnenkrijgt, voegt het niets toe en zal het niet extra helpen.

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik ben 1 dag na tp begonnen van n verse cryo, en zie onderschrift :D of t ermee te maken heeft weten we uiteraard niet ;?

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wat POM zo goed zou maken zijn anti-oxidanten, die zouden bevorderend kunnen werken voor zo'n beetje alles in het proces van vruchtbaar zijn. Om die reden kun je het in de mmm gewoon het beste altijd drinken. In theorie zou het ook goed zijn voor je eigroei en de ontwikkeling van je bm slijm bijvoorbeeld. Overigens kun je net zo goed gewoon lekker elke dag een halve granaatappel eten. Je krijgt dan net zoveel anti-oxidanten binnen, maar het is een stuk goedkoper :).

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb het ook op, ben er de dag van de tp mee begonnen.

Baadt het niet, schaadt het niet toch?

9. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Mee eens!
    Bij mij heeft 't (nog) niet geholpen. Afgelopen verse tp niet gebruikt, maar bij komende cryo tp ga ik absoluut weer aan de granaatappelsap. Ik haal (puur) granaatappelsap bij de reformwinkel, niet van POM. Is ook 100%.
    Hopen dat het werkt;)
    Ik denk dat ik elke dag een glas doe bij start cryocyclus.

Heel veel succes allemaal!

Ik hoop op heel veel granaatappelbaby's:D:D

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik dronk na iui behandeling elke dag 1 glas pom

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb me lens gegeten aan de granaatappelpitten omdat ik het zo lekker vind maar het heeft niet veel geholpen :( Misschien toch Pom eens proberen maar dat is zo vies. Snap niet dat dat zo zuur smaakt terwijl een granaatappel zo lekker zoet is.

12. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

:D de ronde dat ik werkelijk alles heb geprobeerd, granaatappelsap, tarwekiemolie, vitamines, geen koffie, alleen warme dranken etc etc, geen innesteling.
    Deze keer kreeg ik griep, dagen koorts gehad, paracetamol gebruikt als snoep, liters koud water gedronken, koffie niet heb laten staan, wat denk je.........zwanger!

13. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Is er iemand die dit 's ochtends op nuchtere maag drinkt en dan misselijk wordt? Ik drink dit namelijk 's ochtends voor mijn ontbijt nog en dan voel ik me erna altijd misselijk maar weet niet of het daarvan kan komen??

14. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Fruit(sap) op een nuchtere maag is sowiezo een snelle veroorzaker van misselijkheid.

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Pom heeft niets dat granaatappels ook niet hebben. Het is gewoon vermalen granaatappel. De smaak is zo sterk omdat het van een concentraat wordt gemaakt, zoals meestal het geval is bij sappen. Op deze manier is de smaak sterker. Grappig dat jij Pom te zuur vindt, ik vind het namelijk te zoet :p. Echte granaatappels zijn idd veel lekkerder, maar als je haast hebt is een glas Pom naar binnen werken wel een stuk handiger dan zo'n ding pellen.

16. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Nou ben begonnen met de pom. Het helpt inderdaad om er een scheut sinaasappelsap doorheen te doen. Dan is het zelfs best lekker ;)

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik drink het van healthy people is ook wat minder prijzig als pom.

18. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Die van Healthy People is wel minder geconcentreerd. Pom is 100% granaatappelsap en dat is bij die andere niet zo volgens mij. Pom is inderdaad best prijzig, maar goed...

19. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    De ronde dat ik zwanger ben geraakt dronk ik die van healthy people. Of het eraan heeft gelegen geen idee maar ik blijf het drinken.

20. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik heb ook tijdens de laatste twee terugplaatsingen (1e keer tijdens cryo tp, 2e keer verse emmy) pom gedronken. Ik begon op de dag dat ik de pregnyl moest zetten, 100 ml per dag (klein glas). Ook dronk ik dagelijks frambozenbladthee. Alles onder het mom van: Baadt het niet... Of het heeft geholpen weet ik niet, maar ik ben bij de laatste terugplaatsing van een verse emmy, en dus met pom en frambozenbladthee, zwanger geraakt.

Deel Deze Pagina