Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar start 1 week voor de terugplaatsing met het drinken van POM. Ik vind het best lekker, dus drink het graag
Aha, heb nog zitten zoeken en vond inderdaad ook steeds 1 week voor tp. Maarja, wanneer is de tp he?! Ga gewoon maar binnenkort beginnen. Echt lekker vind ik het niet maar alles voor het goede doel...
Ik vraag me af of het eigenlijk wel echt bewezen is dat het werkt of dat het gewoon goede reclame is voor Pom, maar ik heb het ook gedaan .
Je drinkt het niet, tenzij je zo'n beperkt voedingspatroon hebt dat je anders geen vitaminen binnenkrijgt. Dan is het als aanvulling handig. Zelfde geldt voor tarwekiemolie; als je genoeg vitamines en gezonde vetten binnenkrijgt, voegt het niets toe en zal het niet extra helpen.
Ik ben 1 dag na tp begonnen van n verse cryo, en zie onderschrift of t ermee te maken heeft weten we uiteraard niet ;?
Wat POM zo goed zou maken zijn anti-oxidanten, die zouden bevorderend kunnen werken voor zo'n beetje alles in het proces van vruchtbaar zijn. Om die reden kun je het in de mmm gewoon het beste altijd drinken. In theorie zou het ook goed zijn voor je eigroei en de ontwikkeling van je bm slijm bijvoorbeeld. Overigens kun je net zo goed gewoon lekker elke dag een halve granaatappel eten. Je krijgt dan net zoveel anti-oxidanten binnen, maar het is een stuk goedkoper .
Mee eens! Bij mij heeft 't (nog) niet geholpen. Afgelopen verse tp niet gebruikt, maar bij komende cryo tp ga ik absoluut weer aan de granaatappelsap. Ik haal (puur) granaatappelsap bij de reformwinkel, niet van POM. Is ook 100%. Hopen dat het werkt Ik denk dat ik elke dag een glas doe bij start cryocyclus. Heel veel succes allemaal! Ik hoop op heel veel granaatappelbaby's
Ik heb me lens gegeten aan de granaatappelpitten omdat ik het zo lekker vind maar het heeft niet veel geholpen Misschien toch Pom eens proberen maar dat is zo vies. Snap niet dat dat zo zuur smaakt terwijl een granaatappel zo lekker zoet is.
de ronde dat ik werkelijk alles heb geprobeerd, granaatappelsap, tarwekiemolie, vitamines, geen koffie, alleen warme dranken etc etc, geen innesteling. Deze keer kreeg ik griep, dagen koorts gehad, paracetamol gebruikt als snoep, liters koud water gedronken, koffie niet heb laten staan, wat denk je.........zwanger!
Is er iemand die dit 's ochtends op nuchtere maag drinkt en dan misselijk wordt? Ik drink dit namelijk 's ochtends voor mijn ontbijt nog en dan voel ik me erna altijd misselijk maar weet niet of het daarvan kan komen??
Pom heeft niets dat granaatappels ook niet hebben. Het is gewoon vermalen granaatappel. De smaak is zo sterk omdat het van een concentraat wordt gemaakt, zoals meestal het geval is bij sappen. Op deze manier is de smaak sterker. Grappig dat jij Pom te zuur vindt, ik vind het namelijk te zoet . Echte granaatappels zijn idd veel lekkerder, maar als je haast hebt is een glas Pom naar binnen werken wel een stuk handiger dan zo'n ding pellen.
Nou ben begonnen met de pom. Het helpt inderdaad om er een scheut sinaasappelsap doorheen te doen. Dan is het zelfs best lekker
Die van Healthy People is wel minder geconcentreerd. Pom is 100% granaatappelsap en dat is bij die andere niet zo volgens mij. Pom is inderdaad best prijzig, maar goed...
De ronde dat ik zwanger ben geraakt dronk ik die van healthy people. Of het eraan heeft gelegen geen idee maar ik blijf het drinken.
Ik heb ook tijdens de laatste twee terugplaatsingen (1e keer tijdens cryo tp, 2e keer verse emmy) pom gedronken. Ik begon op de dag dat ik de pregnyl moest zetten, 100 ml per dag (klein glas). Ook dronk ik dagelijks frambozenbladthee. Alles onder het mom van: Baadt het niet... Of het heeft geholpen weet ik niet, maar ik ben bij de laatste terugplaatsing van een verse emmy, en dus met pom en frambozenbladthee, zwanger geraakt.