Vanavond om 7 uur dus de pregnyl zetten. Ik heb nu al meerdere rondes achter de rug en elke keer doen we weer ons best! Maar helaas heeft er nog geen 1 de weg gevonden. De ferti arts zei dat we het beste dinsdagavond kunnen vrijen want woensdagochtend zal mn eisprong zijn. Maar alleen dinsdagavond vind ik wel erg weinig en we willen toch weer elke kans benut hebben. Wanneer kunnen we nou het beste vrijen? Ik heb van iemand op een ander forum gelezen 12 uur na de pregnyl en dan de volgende dag, 36 uur na de pregnyl. (maar dat is dan 's morgens vroeg).
Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Dus op zich is alleen morgenavond voldoende. Ik zou het niet te vaak doen, aangezien de zaadkwaliteit dan flink achteruit kan gaan.
ik heb vanaf de aaf voor de pregnyl tot 4 dagen na de pregnyl elke avond sex gehad. En zie banner voor het resultaat.
Thnx dames. Vorige keer toen ik zwanger was hebben we het volgens mij ook wel een paar avonden achter elkaar gedaan hoor maar omdat het nu steeds niet raak is vraag ik me af wat we verkeerd doen, of beter gezegd, doen we het op verkeerde dagen ofzo. Maar ja, het is ook een kwestie van geluk hebben. (En die heb ik helaas niet meer)
Wij doen het normaal gesproken om de dag, want elke dag schijnt ook weer niet goed voor de kwaliteit te zijn. Maar rondom de IUI doen we het wel wat vaker, voor het geval dat het eitje toch wat vroeger of later springt dan gepland. We doen het dan 12 uur na de Pregnyl, en op de dag van de IUI 's avonds nog een keer. En soms de volgende dag 's avonds ook nog een keer. Maar ik ben nog nooit zwanger geweest, dus kan niet zeggen dat het werkt.
Avond van pregnyl en de 2 dagen erna; eisprong is 36 tot 40 uur na pregnyl dus daarna heeft het geen zin meer. Eerder is te vroeg en dan kunnen de zaadjes dood zijn.