Dag dames daar ben ik weer eens .. Ik had vandaag mijn nod. Ik had zaterdag al een berichtje geplaatst, want ik had wat bloedverlies gehad. Echt een veeg, meer niet. Hoopte toch een beetje op een late innesteling. Zondag echter werd ik ongesteld. Beetje vroeger dan gepland, maar daar doe je niets aan . Zondag middag nam het bloedverlies af, zondag avond was het nagenoeg weg. Gisteren de hele dag niets. Vandaag een veeg bruin (oud bloed). Vannacht enorme buikpijn gehad. Niet in de baarmoeder maar ernaast. Leek op eierstok pijn. Ik heb echt krom gelegen! Vandaag toch maar ff de ha gebeld (ik heb een verleden met vervelende innestelingen enzo) maar vooral omdat die buikpijn niet goed voelde! Weet je wat ze zegt?! Mogelijk een innesteling bloeding, en daarbij de buikpijn! Jemig.. Ik had me ingesteld op de volgende ronde! Gisteren middag overigens een test gedaan van k 2v 5, maar de c streep was te zien, de t streep niet, omdat daar een grote roze vlek overheen zat. (heb ik weer) Nu de roze vlek weggetrokken is, zie ik idd een licht streepje staan. Hij is heel licht, maar wel breed.... Heeft iemand dit ook zo meegemaakt? Sorry voor het lange verhaal.........
Ik zou even een nieuwe test doen, bij voorkeur met ochtendurine. Ik denk dat je een verkeerde test hebt getroffen. Ik duim voor een mooie positieve test die alle twijfel bij je weg zal nemen!
ja het kan idd een innestelingsbloeding zijn. heb ik ook gehad, maar dan zonder pijn. ik zou een nieuwe test halen, en dan een digi van cb, kun je tenminste geen streepjes turen. wacht 2 dagen en doe het dan met ochtendurine, zodat ie zeker posi is als je idd zwanger bent. succes!!!!!*duim*
Thanks ladies! Wat een gekkehuis! Ik had ook heel lang posi ovu testen, dus het zou een late eisprong kunnen zijn geweest, en daarmee ook een latere innesteling..pfff de onzekerheid! Ga het morgenvroeg nog maar een keer proberen met ochtendurine. (als er verder niets veranderd natuurlijk).. Ik heb wel eerder een innesteling bloeding gehad, maar dat was ook netjes op de dag dat het zou moeten, en maar heel even. Ik had toen idd ook geen pijn. We wachten nog maar even af ;(