4 dagen overtijd, test negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BySannl, 9 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BySannl

BySannl Lid

3 feb 2017
    35
    2
    8
    Hi,

Van dag ben ik dus 4 dagen overtijd. Ga kapot aan allerlei kwaaltjes waaronder vermoeidheid, misselijkheid (net niet overgeven), humeurig, stevigere borsten, bekkenbodem klachten en rare 'buikkrampen'. Ik heb eergister en vandaag zwangerschapstest (2v5 Kruidvat) gedaan en deze waren witter dan wit..

De afgelopen maanden werd ik ook elke x precies op de 6e ongesteld, maar nu blijft het dus uit en heb ik dit allemaal..

Iemand ervaring?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als al je klachten door een zwangerschap (en dus hcg) komen had een test nu zowat moeten knallen ;)
    Je klachten komen dus niet van een zwangerschap af helaas.

Dat je altijd regelmatig bent zegt helaas niks. Je kan maar zo ineens een uitschietende cyclus hebben (of er 1 overslaan).

Ik denk dat de klachten komen door toename van progesteron.. het hormoon wat vlak na je ei ineens gaat toenemen.
    Dit hormoon kan ook zw klachten veroorzaken.
    Dat zou betekenen dat je nog niet op je nod zit maar waarschijnlijk pas net na je eisprong ;)

Over een dag of 4 nogmaals testen dus :)
    Hopelijk test je snel positief.

3. Suuuss

Suuuss Lid

22 apr 2014
    50
    9
    8
    Vrouw
    Hoi. Helaas kun je niet meer doen dan afwachten. Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje, ik ben 6 dagen overtijd. Ik ga na het weekend weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Het zou ook een late innesteling kunnen zijn of weet ik veel wat. Sterkte met wachten.

Deel Deze Pagina