Hallo lieve dames, ik snap het niet meer! Ik zit nu op dag 24 maar heb nog steeds geen ei gehad :S Ik begrijp het niet meer, heb heb tot nu toe altijd een ei gehad omstreeks dag 22?! Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Hoi Chantal, Wat vreemd dat je nog geen eisprong hebt gehad! Het zou kunnen dat je ineens een iets langere cyclus hebt en dat je eisprong nog moet komen. En misschien is hij gisteren geweest, maar dan moet je temp morgen wel verder stijgen. Ik zou niet weten wat het kan zijn, maar ik weet wel dat je temp zomaar ineens kan stijgen en dat eisprong weleens wat later kan zijn. Dus er zit niets anders op dan nog even afwachten helaas. Ik wil je niet bang maken, maar ik zie dat je een nogal korte lf hebt. Mocht dat nog een paar rondes zo blijven, dan zou ik misschien even naar de ha gaan, want 7/8 dagen is wel aan de korte kant. Heel veel succes, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Groetjes Mosa
Inmiddels zitten we op dag 26. Gelukkig is mijn temperatuur ietsjes gestegen, maar inmiddels zijn mijn ovutestjes op en komen pas morgen weer binnen. grrr Wel heb ik zo mijn vraagtekens bij het volgende en ben benieuwd of meer meiden hier "last" van hebben: Gisteren na het klussen vertelde mijn vriend me dat ik veel nauwer ben dan anders. Dat klopt inderdaad want ik had het zelf ook al gevoeld. Zijn er nog meiden die hier ervaring mee hebben?
Chantal, Zag jouw LF (na je ei) en het is wel erg kort om een innesteling te krijgen. Misschien een idee om naar de HA te gaan.
kan dit nu dan al? Wij zitten nu in ronde 5, bijna ronde 6.. vaak moet je toch eerst een jaar bezig zijn wil je huisarts hiernaar gaan kijken?
Ik zit inmiddel op dag 32 en nog geen tempverhoging gehad....zucht, lijkt wel of er geen ei komt of dat de cyclussen steeds langer duren... Als ik 2 of 3 cyclussen heb getempt en er is idd geen duidelijk ei te zien mag ik gelukkig naar de gyn...
Ik hoop het echt Lovelylonnes, duim voor me. Inmiddels heb ik vandaag een positieve ovulatietest gehad maar deze heb ik nog nooit op dag 29 gehad :S Voor de zekerheid er ook maar een zwangerschapstestje tegenaan gegooid maar deze was negatief... Ik snap niet echt iets meer van mijn lichaam op het moment. Heb last van: -vlagen van misselijkheid -bultjes op tepelhof terwijl ik dat anders nooit heb. -nauw van onderen Maaar: nog lage temperatuur negatieve zw. test. Wie o wie heeft het antwoord ;S
Hoi Chantal, Ik kan je spijtig genoeg geen antwoord geven, maar ik duim voor je dat het raak is! Misschien moet je bloed laten prikken door je huisarts? Dan alleen ben je echt zeker hè! veel geluk in ieder geval! Lynn
Hey Sammie, het klopt inderdaad. Vandaag is mijn ovulatietest al minder donker geworden. Flink aan de klus dus