Hoi meiden, ik loop nou al 2 maanden tegen iets aan. tijdens de periode dat ik ongi ben wil mijn vriend wel klussen (maar dat doen we niet) en in de vruchtbare periode heeft hij geen zin of in ieder geval veel minder 1x in de week ofzo. herkennen jullie dit ook ?
Hoi hoi, Ik en mijn man hebben juist geen zin om te klussen als ik ongi ben, maar daarna des te meer en dus ook in de vruchtbare periode. Maar na de vruchtbare periode, zeg de week voor ik ongi moet worden, heb ik totaal geen zin en hij nog wel Dus nee, ik herken het totaal niet.. Dat vroeg je niet, maar is toch wel "grappig" om te lezen hoe het bij een ander zit misschien.. Gr, Joriet
Nee,geen last van maar bij ons kan het ook alleen gepland ivm diabetes van mijn man. Maar meestal hebben we wel zin.: )
tis niet dat we geen seks hebben...... maar op de momenten dat het zou moeten lopen we een beetje langs elkaar heen. Vanaf de doorbraakbloeding een regelamtige cyclus (25-25) daarna 4 dagen overtijd en gister ongi hij had toch ook wel stille hoop dat ik zwanger was, hij was nogal nuchter maar zag nu bij hem ook de teleurstellig dat ik ongi was geworden. hopelijk brengt aankomende maand betere klus tijden/dagen aan groet roos