hallo dames een vraag aub

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mimi, 11 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi

mimi Lid

7 okt 2006
    73
    0
    0
    hallo dames

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    ik ben 31-08-2006 voor het laatste ongi geworden,ik ben dus vandaag 13 dagen overtijd,maar gisteren heb ik wat bloed veloren,ik dacht eerst dat ik ongi ben maar het was gewoon raar ik heb zo iets nog nooit mee gemaakt waneer ik naar de wc ga bij het plasen verlies ik beetje bloed een keer rood en keer roos en keer weer bruin de heele dag door vandaag is gestopt en ik heb afgelopen zaterdag een zwager test gedaan was nagetief nu is mij vraag kan het zijn dat ik toch zwager ben .
    alvast bedankt dames

ik kan niet zo snel reageren ik ben op mee werk

groetjes mimi

2. Haushinka

Haushinka Actief lid

9 okt 2006
    125
    0
    0
    Misschien te vroeg getest? Ik zou het nog even aankijken als ik jou was. Misschien dat je ongie gewoon doorbreekt, en anders in het weekend weer een testje ertegenaan?

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hallo Mimi!

Hoe lang ben je al gestopt met je pil/spiraaltje/iets anders? Want als het je eerste ronde is kan het best een tijd duren voordat je voor het eerst 'normaal' ongesteld wordt. Ontpillen noemen we dat hier. Het kan best zijn dat je daar last van hebt.

Tja, het vrouwenlichaam zit ooit gek in elkaar. Zelf had ik deze ronde ook laat pas mijn duivels. Ze hadden vier dagen om het hoekje zitten gluren (soms wat roze afvegen en een enkele keer ook drupje bloed), maar nu is het doorgekomen. En hoe!

Dus ik zou het nog even rustig afwachten. Die negatieve test komt ook niet uit het niets helaas. Ik heb hier ook wel eens van meiden gelezen dat ze een ongesteldheid 'overslaan'. Ze hebben er dan een maandje tussen zitten waarin de menstruatie niet echt doorgezet heeft.

Ik hoop voor jou dat je óf snel een positieve test in je handen hebt, óf snel ongesteld bent (want dan weet je tenminste ook waar je aan toen bent).

Groetjes en succes,
    Josien

4. mimi

mimi Lid

7 okt 2006
    73
    0
    0
    @haushinka dank je wel voor je uitleg

hoi josien

ik ben in juni en juli gestopt met de pil ik had normaal cyclus van 28 dagen maar in augustus ben ik weer met de pil begonen heb mijn laatste pil genomen op 30-08-2006 en op 31-08 ongi geworden en ik heb zo pijn in mee onderbuik aan de linker kant vanaf gisteren

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik denk dat je cyclus helemaal in de war is door het stoppen en weer beginnen en weer stoppen.
    het blijven hormonen.

6. mimi

mimi Lid

7 okt 2006
    73
    0
    0
    oke dat kan maar ik heb gisteren de hele dag bloed verloren allen bij het plasen en vandaag is de bloedig gestopt en ik heb zo buik pijn vanaf gisteren is dit normaal bij het stoppen met de pil of niet

Deel Deze Pagina