Innesteling bloeding? Wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daisy0508, 2 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy0508

Daisy0508 Niet meer actief

Vandaag zit ik 11 dagen na mijn eisprong. Net veegde ik wat lichtroze af. Zou een innesteling bloeding kunnen zijn maar aangezien ik 'normaal' een korte luteale fase heb had ik mijn menstruatie al verwacht. Wellicht toch het begin van mijn menstruatie? Nadat ik dat had afgeveegd zat er niets meer op het papiertje. Wanneer zou ik kunnen testen?

2. Nena84

Nena84 Bekend lid

6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Ik zou even afwachten of het doorzet. Roze afvegen kan ook het begin zijn van je menstruatie.

Als het weinig blijft een je kunt het aan met een inlegkruisje dan zou je over een paar dagen en test kunnen doen. Gemiddeld is de innesteling op dag 9 na de ovulatie, dus 5 dagen voor je NOD.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Als het nu een innesteling is dan zou je dat op een test moeten zien over 2 dagen ;).
    11 dpo is wat laat voor een innesteling (gemiddeld tussen 5 en 9 dpo), maar niks is onmogelijk.

4. Daisy0508

Daisy0508 Niet meer actief

Ik verwacht ook eerder dat mijn menstruatie gaat beginnen. Maar bij mijn dochter heb ik dit ook gehad, vandaar dat ik hoop heb:) Zal van het weekend een test doen als dan mijn menstruatie nog niet is begonnen:thumup:

Deel Deze Pagina