Hallo, Hoe lang kan het duren voordat een zwangerschapstest een goed resultaat geeft? Ik heb er nu al veel versleten elke keer negatief. Maar ben nu al 4 dagen overtijd. Nog steeds geen PMS ofzo.. Ook zijn mijn borsten gegroeit, tepelhoven veel groter, grotere tepels, soms wat pijnlijk, met vlagen misselijk en nu al 2 weken erg moe.. Ook vooral in de avond een trekkerig, soms wat zwaar gevoel in mijn onderbuik. Moet ik het nu blijven afwachten of naar de HA gaan. Is dit bij meer zwangere vrouwen zo gegaan? Liefs
Er zijn vrouwen bij wie het pas positief aangeeft na 2 weken over tijd... Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je nog gewoon ongesteld wordt of dat je een cyclus overslaat Maar voor nu zou ik daar nog niet aan denken, 4 dagen over tijd is nog niet zo lang hoor
Dat is waar, 4 dagen is niet zo lang. Maar mijn cyclus is normaal erg regelmatig, en ben al vanaf januari gestopt met de pil. Maarja afwachten dus maar.. Bedankt voor je reactie! Groetjes
Heb je ook zo'n hele gevoelige test gedaan? Of ga toch ff naar de huisarts. Ik kan me voorstellen dan gewoon afwachten heel erg moeilijk is!
Ik heb een extra gevoelige gedaan maar die heb ik voor mijn NOD gedaan. En verder de "gewone" merken. Ik denk dat ik eind van de week maar even naar de HA ga. Bedankt voor je reactie! Voor jou wel spannend nu, dat het kindje bijna word geboren! Heel veel geluk! Groetjes
Het geeft mij wel weer hoop dat ik zo lees dat andere mensen ook lang moesten wachten voordat er een positief resultaat was! Bedankt voor de reacties! Groetjes
Ik had op dag 35 (onregelmatige cyclus tussen 28 en 35 dagen) positief getest. Ik had ook een vroege test gedaan, maar die was negatief. Ik had dezelfde kwaaltjes als jij, ik dacht: ik word vast morgen ongesteld, maar niks was minder waar! Mijn ha vertelde mij dat hij voor zijn test 19 dagen na conceptie/eisprong aanhoudt.
Bij mijn 2 vorige zwangerschappen, tien jaar geleden, testte ik pas een dikke week na mijn NOD positief. Helaas werden dit mk. Nu teste ik al vier dagen voor mijn testdatum positief, met 3 weken en drie dagen. Maar ik ben zwanger via ICSI en ze hebben 2 embryoos teruggeplaatst, kan zijn dat ik daardoor al zo vroeg positief testte.
hmm ik heb getest toen ik een week overtijd was.. die was nog een beetje vaagjes, en de volgende dag een test gedaan van een compleet ander merk en die was super duidelijk! dus tjah.. misschien bij iedereen verschillend?